🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40530.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ ردیاب Connect Tag مبتنی بر اینترنت اشیا را معرفی کرد

اگر شما همواره دسته کلید موبایل یا هر کدام از لوازم همراهتان را گم می کنید، شاید ردیاب های مخصوص به کارتان بیاید. با اتصال این گجت ها به لوازم، می توان در صورت گم ...

اگر شما همواره دسته کلید موبایل یا هر کدام از لوازم همراهتان را گم می کنید، شاید ردیاب های مخصوص به کارتان بیاید. - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - با اتصال این گجت ها به لوازم، می توان در صورت گم شدن، به راحتی آنها را ردیابی کرد و از مکان فعلیشان مطلع شد. ولی یکی از مشکلاتی که همواره این ردیاب ها دارند، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - استفاده از بلوتوث برای ارتباط با تلفن های هوشمند است که موجب می شود این گجت ها از نظر مصرف انرژی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بهینه نباشند و از سوی دیگر کارکرد آنها نیز وابستگی زیادی به تلفن همراه داشته باشد. به منظور حل این محدودیت ها به تازگی سامسونگ ردیاب جدید خود به نام «Connect Tag» را معرفی کرده که به لطف قابلیت های اینترنت اشیاء، می تواند در محیط های داخلی یا فضای باز به راحتی کار کند.

ردیاب جدید سامسونگ از فناوری اینترنت اشیاء مبتنی بر باند - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - باریک بهره می برد

کانکت تگ از فناوری اینترنت اشیاء - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مبتنی بر باند باریک (NB-IoT) بهره می برد. این تکنولوژی جدید به منظور پشتیبانی از دستگاه های مبتنی بر اینترنت اشیاء (IoT) توسعه یافته که موجب کاهش مصرف انرژی و نیز هزینه اندک ساخت گجت های مرتبط می شود. - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ردیاب جدید کمپانی کره ای، از فناوری های متنوع ارتباطی و مکان یابی از جمله GPS، تعیین موقعیت از طریق شبکه های Wi-Fi و نیز برج های مخابراتی به منظور مشخص کردن وضعیت مکانی خود بهره می برد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شاهین شهر استان اصفهان

با استفاده از کانکت تگ می توان از گم شدن کیف دستی، مکان خودرو یا موقعیت حیوان خانگی مطلع شد

کانکت تگ کاربردهای متنوعی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دارد: می توانید آن را به حیوان خانگی خود وصل کنید و موقعیت آن را رصد نمایید؛ یا با اتصال این ردیاب به کیف دستی، از گم شدن یا دزدیده شدن احتمالی آن مطلع شوید. همچنین اگر معمولاً محل پارک خودرویتان را فراموش می کنید، با قرار دادن - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تگ در خودرو، می توانید به راحتی انتخاب یک گزینه در اپلیکیشن مخصوص موبایل، مکان پارک شده را پیدا کنید.

قابلیت جالب دیگر، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تعیین حصارهای مکانی با استفاده از قابلیت «Geo Fencing»  است که به لطف آن می توان متوجه خروج تگ از محدوده مکانی مشخص شد. به عنوان مثال محدوده مدرسه فرزند خود را به عنوان حصار، مشخص می کنید و در صورتی که او (که این تگ را نیز به همراه دارد) از مدرسه خارج شود، هشداری برای شما ارسال می شود.

گجت جدید سامسونگ به لطف فناوری اینترنت اشیاء مبتنی بر باند باریک و باتری 300 میلی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - آمپر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ساعتی، دوام باتری بهتری نسبت به سایر نمونه های مشابه دارد و تا 7 روز نیاز - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به شارژ ندارد. گفتنی است هنوز قیمت و زمان عرضه این محصول به بازار مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone