تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40464.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه گلکسی S9 بی سابقه خواهد بود

وبسایت «SamMobile» دیروز مدعی شد که منبعی از درون کمپانی سامسونگ خبر آورده کره ای ها قصد دارند پرچمدار سال آینده خود را با نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه ای کاملاً بی سابقه روانه بازار ...

وبسایت «SamMobile» دیروز مدعی شد که منبعی از درون کمپانی سامسونگ خبر آورده کره ای ها قصد دارند پرچمدار سال آینده خود را با نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه ای کاملاً بی سابقه روانه بازار کنند. منبع مذکور مدعی شده که در گلکسی S9 حدوداً ۹۰ درصد از پنل جلویی را نمایشگر اشغال خواهد کرد.

لازم به یادآوری است که در نسخه بزرگتر پرچمدار امسال یعنی گلکسی S8 پلاس نسبت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - فوق برابر با ۸۴ درصد بود، اما منبع SamMobile مدعی شده که مهندسان سامسونگ به تکنولوژی جدیدی دست یافته اند که می توان با کمک آن باز هم حاشیه های نمایشگر را کاهش داد.

در یکی دو هفته اخیر تصاویری منتسب به کیس های - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - محافظ کهکشانی جدید در فضای مجازی منتشر شده بود که نشان می داد محصول رده بالای بعدی سامسونگ از حاشیه بالا و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پایین باریک تری نسبت به پرچمدار فعلی برخوردار خواهد بود. این مسئله با توجه به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تکنولوژی های در اختیار و توانایی های فنی و مهندسی غول کره ای به هیچ - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - وجه بعید نخواهد بود.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

در حال حاضر رکورد نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه در اختیار کمپانی اسنشال و موبایل خاصش PH-1 است. نسبت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - فوق در این محصول برابر با ۸۴.۹ درصد است، اما سامسونگ می خواهد که هر طور شده جایگاه نخست خود را دوباره پس بگیرد.

اگر شایعات قبلی درست از آب دربیاید، کره ای ها پرچمداران تازه نفسشان را کمی زودتر از موعد همیشگی و احتمالاً همزمان با نمایشگاه CES 2018 در میانه های ژانویه (اواخر دی ماه) معرفی خواهند کرد. گرچه بعید - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نیست این رویداد حدود یک ماه بعدتر و همزمان با کنگره جهانی موبایل (MWC 2018) به وقوع بپیوندد. این یعنی چند ماه بیشتر تا آن زمان باقی نمانده است.

- تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone