تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  5. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13636.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

FBI با توزیع پیام‌رسان امن تقلبی، صدها گروه تبهکار را شناسایی کرد

سازمان FBI سال‌ها به‌صورت مخفیانه پلتفرم ارتباطی رمزنگاری‌شده‌ای را در اختیار تبهکاران بین‌المللی قرار داده و حدود ۲۰ میلیون پیام آن‌ها را شنود کرده است. این پروژه که تحت عنوان «عملیات سپر تروا» شناخته می‌شود، ...

سازمان FBI سال‌ها به‌صورت مخفیانه پلتفرم ارتباطی رمزنگاری‌شده‌ای را در اختیار تبهکاران بین‌المللی قرار داده و حدود ۲۰ میلیون پیام آن‌ها را شنود کرده است. این پروژه که تحت عنوان «عملیات سپر تروا» شناخته می‌شود، موجب دستگیری صدها مجرم در بیش از ۱۸ کشور دنیا شده است.

به گزارش پلیس فدرال استرالیا، این عملیات به دستگیری تبهکاران مختلف از اعضای - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - مافیای ایتالیا گرفته تا باندهای خلافکار موتوری منجر شده است. خود استرالیا با همین روش تاکنون ۲۲۴ مجرم را دستگیر، ۳.۷ تن - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - مواد مخدر را کشف و ۴۴.۹ میلیون دلار پول نقد و دارایی را ضبط کرده است.

اف‌بی‌آی در سال ۲۰۱۸ به‌دنبال تعطیلی سرویس ارتباطی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - Phantom Secure - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - اپلیکیشن جدیدی به نام Anom را ساخته و آن را در شبکه‌های تبهکاری توزیع می‌کند. منتها این سازمان کلید سیستم رمزنگاری این پیام‌رسان را برای خود محفوظ نگه می‌دارد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان

اپلیکیشن Anom ابتدا در استرالیا شروع به کار می‌کند، اما با از کار افتادن دو سرویس پیام‌رسان Encrochat و Sky Global رفته‌رفته افراد بیشتری به استفاده از این اپ روی می‌آورند. نهایتا محبوبیت Anom به جایی می‌رسد که به ادعای پلیس استرالیا شماری از بزرگ‌ترین تبهکاران از ایمنی این برنامه مطمئن می‌شوند و استفاده از آن را به بقیه پیشنهاد می‌کنند.

پلیس در مجموع بیش از ۲۰ میلیون پیام را از ۱۱۸۰۰ دستگاه در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - ۹۰ کشور مختلف رصد می‌کند. اف‌بی‌آی می‌گوید رونوشتی از پیام‌ها به یک سرور iBot منتقل و در آن‌جا از - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - کد رمزنگاری جدا می‌شد. سپس این پیام‌ها به یک سرور iBot ثانویه رفته و در آن‌جا به‌صورت کامل رمزگشایی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - می‌گردید تا محتوایشان مشخص شود.

هنوز هم حدود ۹۰۰۰ دستگاه Anom در دنیا فعال است. اف‌بی‌آی تاکنون موفق به شناسایی بیش از ۳۰۰ سازمان تبهکار بین‌المللی شده. پلیس استرالیا می‌گوید در این پیام‌ها - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - برنامه‌هایی برای قتل، قاچاق گسترده مواد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - مخدر و فروش اسلحه رصد شده است. پلیس نیوزلند هم اخیرا از طریق همین پروژه ۳۵ نفر را دستگیر و ۳.۷ میلیون دلار دارایی را ضبط کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دینا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
خوب هستید؟ منطقه روستای بختی خدابنده هم خدمات دارید
پاسخ: بله در روستای بختی شهر خدابنده خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone