تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  2. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35368.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

انتشار نسخه جدید اپلیکیشن اسنپ با قابلیت معرفی رانندگان برتر

از امروز در نسخه جدید اپلیکیشن اسنپ امکانی اضافه شده که مسافر می‌تواند با استفاده از آن نظرات خود را درباره‌ کیفیت سفر به طور دقیق‌تر و صحیح‌تر ثبت کند. اسنپ پیش‌تر از مسافران خود ...

از امروز در نسخه جدید اپلیکیشن اسنپ امکانی اضافه شده که مسافر می‌تواند با استفاده از آن نظرات خود را درباره‌ کیفیت سفر به طور دقیق‌تر و صحیح‌تر ثبت کند. اسنپ پیش‌تر از مسافران خود به عنوان اصلی‌ترین کارشناسان کنترل کیفی‌اش یاد کرده بود که با بهره گیری از نظرات آنها می‌توانست نیروهای خود را به شکل بهتری سامان دهی کند - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و حالا با عرضه‌ این نسخه‌ جدید، گام دیگری در همین راستا برداشته است.

پیش از این اگر قصد داشتید رفتار و رانندگی مناسب رانندگان را گزارش کنید می‌توانستید به رانندگان نمره کامل یا ناقص دهید اما امکان ثبت اطلاعات دقیق‌تر و امتیازدهی بیشتر وجود نداشت. اکنون با نصب این نسخه می‌توانید نقاط - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - قوت و ضعف سفر از جمله - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خود راننده و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خودرو را با انتخاب گزینه‌های پیش‌فرض - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و متداول با پشتیبانی اسنپ درمیان بگذارید. این موارد به گفته اسنپ به شرح زیر هستند:

«مسیریابی حرفه‌ای، رفتار محترمانه، رانندگی ایمن، وقت‌شناسی، ظاهر آراسته، خوش صحبتی، ماشین تمیز و خوش‌بو، موزیک لذت‌بخش.»

این مشخصات، قابلیتی را در اختیار کاربر می‌گذارد تا به شکلی ساده‌تر بتواند امتیاز صحیح‌تری - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - را به راننده و خودرو بدهد. «ژوبین علاقبند»، نایب رییس هیات مدیره اسنپ در ابتدای خرداد ماه به تغییر فرایند بررسی وضعیت رانندگان اشاره کرده بود. او اعلام کرد که اکنون راننده نمی‌تواند میانگین امتیازی کمتر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از ۴.۷ از ۵ داشته باشد. به این شکل اسنپ تلاش دارد تا سطح کیفی رانندگان خود را افزایش دهد چراکه پیش از این، حداقل میانگین، امتیاز ۴.۵ بود. به گفته علاقبند رانندگانی که میانگین امتیاز کمتر از ۴.۷ داشته باشند در ابتدا یک هفته تعلیق می‌شوند.

ویژگی دیگر به‌روزرسانی اپلیکیشن اسنپ، میزان پایدار بودن بیشتر آن و رفع مشکلات جزئی نسخه‌ی قبلی آن ذکر شده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - است. نسخه جدید اسنپ از طریق سایت این مجموعه و سایر مارکت‌ها و فروشگاه‌های اندرویدی و iOS قابل دریافت است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone