🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27806.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

درخواست یک میلیارد دلاری هواوی از ورایزن به خاطر نقض پتنت

طبق گزارشی که رویترز منتشر کرده هواوی مبلغ یک میلیارد دلار را بابت حق استفاده از پتنت هایش از ورایزن درخواست کرده است. هواوی این مبلغ را در ازای استفاده این اپراتور آمریکایی از ۲۳۰ ...

طبق گزارشی که رویترز منتشر کرده هواوی مبلغ یک میلیارد دلار - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آوج استان زنجان - را بابت حق استفاده از پتنت هایش از ورایزن درخواست کرده است. هواوی این مبلغ را در ازای استفاده - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آوج استان زنجان - این اپراتور آمریکایی از ۲۳۰ پتنت مربوط به تجهیزات شبکه خود طلب کرده است.

ظاهرا ورایزن از تجهیزات شرکت هایی استفاده می کند که به پتنت های هواوی در حوزه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آوج استان زنجان - شبکه، اینترنت اشیاء، تکنولوژی و زیرساخت های سیم کشی وابسته هستند. هفته گذشته نمایندگان دو شرکت هواوی و ورایزن در همین رابطه با یکدیگر در نیویورک دیدار کردند تا مشخص شود که آیا استفاده از این تجهیزات حق پتنت های هواوی را نقض کرده یا خیر.

ورایزن از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آوج استان زنجان - ۲۳۰ پتنت هواوی استفاده کرده است

یکی از سخنگویان ورایزن در همین رابطه به رویترز گفته است:

این مسائل فراتر از ورایزن هستند. با در نظر داشتن شرایط ژئوپولیتیکی ایجاد شده هر موضوعی که - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آوج استان زنجان - به هواوی ارتباط داشته باشد برای کل صنعت ما پیامدهایی دارد و باعث وخامت یافتن نگرانی های ملی و بین المللی می شود.

البته هیچیک از نمایندگان این دو شرکت در مورد جزئیات دیدار اخیر خود حرفی به میان نیاورده اند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آوج استان زنجان

طبق آنچه قبلا در خبرها - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آوج استان زنجان - خواندید ترامپ چندی پیش با قرار دادن نام هواوی در لیست سیاه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آوج استان زنجان - خود - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آوج استان زنجان - هرگونه مراوده شرکت های آمریکایی با این کمپانی چینی را ممنوع اعلام کرد. این اتفاقات به دنبال شدت یافتن نگرانی های امنیتی در رابطه با ارتباط - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آوج استان زنجان - نزدیک هواوی و مقامات دولت چین رخ می دهند و هواوی نیز همواره در مقام رد این اتهامات بر آمده است.

سازمانS&P که شرکت ها را براساس اعتبارشان رتبه بندی میکند روز گذشته خبر داد که تاثیر تحریم هواوی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آوج استان زنجان - روی صنعت فناوری میتواند بسیار گسترده باشد و حتی رشد شرکت های فناوری امریکایی را با مشکل روبرو کند.

هفته گذشته مشخص شد که هواوی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آوج استان زنجان - شکایت خود نسبت به محدودیت های دولت ترامپ را تسلیم کمیسیون ارتباطات دولت مرکزی آمریکا - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آوج استان زنجان - کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone