🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  2. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  3. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  4. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15971.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس از کامپیوتر‌های تک‌بردی‌ تینکربورد 2 و 2S برای رقابت با رزبری پای رونمایی کرد

ایسوس از کامپیوترهای تک‌بردی جدید از سری تینکربورد (Tinkerboard) به نام‌های تینکربورد 2 و 2S با وعده ۱.۵ برابر قدرت بیشتر در مقایسه با مدل قبل رونمایی کرد. تینکربورد 2 و 2S از چیپست ۶۴ ...

ایسوس از کامپیوترهای تک‌بردی جدید از سری تینکربورد (Tinkerboard) به نام‌های تینکربورد 2 و 2S با - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آمل استان مازندران - وعده ۱.۵ برابر قدرت بیشتر در مقایسه با مدل قبل رونمایی کرد.

تینکربورد 2 و 2S از چیپست ۶۴ بیتی Rockchip RK3399 - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آمل استان مازندران - و پردازشگر گرافیکی Mali-T860 - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آمل استان مازندران - MP4 برخوردار بوده و با حافظه رم ۲ یا ۴ گیگابایت از نوع دو کاناله LPDDR4 قابل سفارش هستند. - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آمل استان مازندران - هر دو مدل از پردازنده شش هسته‌ای مبتنی بر ARM متشکل از دو هسته Cortex A72 با سرعت ۲.۰ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex A53 با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز برخوردارند.

بزرگ‌ترین تفاوت مدل 2S با مدل پایه بهره مندی از ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC است. مدل پایه اما برای ذخیره‌سازی اطلاعات از کارتخوان microSD استفاده می‌کند، به غیر از این مورد هر دو نسخه تفاوت قابل توجه دیگری با یکدیگر ندارند.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آمل استان مازندران

کامپیوترهای مورد بحث از درگاه‌های متعدد ورودی و خروجی برخوردار بوده و برق آنها بوسیله جک ۱۹-۱۲ ولتی DC تأمین می‌شود. هر دو مدل دارای پورت USB-C، USB-A،  DisplayPort 1.2 و - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آمل استان مازندران - همچنین خروجی HDMI با پشتیبانی از رزولوشن 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه هستند.

تینکربورد 2 و 2S بوسیله پورت گیگابیتی به شبکه سیمی و یا با استفاده از وای فای ۵ به شبکه بی‌سیم متصل می‌شوند. کاربر می‌تواند لوازم جانبی را از طریق بلوتوث و قطعات الکترونیکی دیگر را از طریق ۴۰ پین GPIO به آنها وصل کند. از تاریخ عرضه و قیمت این دو محصول اطلاعاتی در دست نیست. در ادامه مشخصات فنی آنها را ملاحظه می‌کنید:

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آمل استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone