🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  2. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  3. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  4. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15972.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

هواوی از دسکتاپ MateStation B515 مجهز به پردازنده سری رایزن ۴۰۰۰ رونمایی کرد

هواوی از جدیدترین کامپیوتر دسکتاپی خود به نام MateStation B515 رونمایی کرد. این محصول از پردازنده سری رایزن ۴۰۰۰ برخوردار بوده و برای شرکت‌ها و سازمان‌ها ساخته شده است. هواوی می‌گوید MateStation B515 برای ارگان‌ها ...

هواوی از جدیدترین کامپیوتر دسکتاپی خود به نام MateStation B515 رونمایی کرد. این محصول از پردازنده سری رایزن ۴۰۰۰ برخوردار بوده و برای شرکت‌ها و سازمان‌ها ساخته شده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قروه استان کردستان - است.

هواوی می‌گوید MateStation B515 برای ارگان‌ها و شرکت‌ها تولید شده است. - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قروه استان کردستان - به عبارت دیگر این سیستم با در نظر گرفتن فشار کاری و قدرت پردازشی بالا ساخته شده و کیس، مانیتور، کیبورد و ماوس آن طراحی ساده‌ای دارند.

MateStation B515 - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قروه استان کردستان - بسته به انتخاب خریدار به پردازنده AMD Ryzen 5 4600G یا Ryzen 7 4700G مجهز می‌شود. این دو - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قروه استان کردستان - چیپ از نوع پردازنده شتاب یافته (APU) بوده و از پردازشگر گرافیکی مجتمع Radeon Vega برخوردارند. این - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قروه استان کردستان - سیستم با ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR4 با کلاک ۳۲۰۰ مگاهرتز و حافظه SSD در ظرفیت‌های مختلف با هارد ۱ ترابایتی قابل سفارش است.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قروه استان کردستان

سیستم مورد بحث از منبع تغذیه ۳۰۰ واتی نیرو - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قروه استان کردستان - گرفته و از وای فای و بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند. همچنین از حسگر اثر انگشت بهره‌مند بوده و به کمک ماژول NFC به موبایل‌های هواوی وصل می‌شود. البته آنطور که در گزارش آمده، کیبورد مدل ۱۶ گیگابایتی دارای حسگر اثر انگشت است و مدل ۸ گیگابایتی پایه با کیبورد معمولی به دست کاربر می‌رسد.

مانیتور این سیستم از پنل ۲۳.۸ اینچی با نسبت بدنه به نمایشگر ۹۰ درصد برخوردار بوده و رزولوشن آن فول‌اچ‌دی (۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل) است. در ادامه گزارش نوشته شده که این سیستم با کارت گرافیک مجزای جیفورس GTX 1650 نیز قابل سفارش است.

MateStation B515 در ۵ پیکربندی مختلف همراه با سیستم عامل ویندوز ۱۰ با قیمت ۷۶۰ تا ۱۳۷۰ دلار به بازار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone