🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38362.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

فایرفاکس 59 برای اندروید با قابلیت های جدید عرضه شد

دو ماه پس از عرضه نسخه 58 فایرفاکس به تازگی موزیلا نسخه 59 این مرورگر را برای اندروید منتشر کرده؛ نسخه ای که نوید حل بسیاری از باگ های پیشین و نیز ارائه قابلیت های ...

دو ماه پس از عرضه نسخه 58 فایرفاکس به تازگی موزیلا نسخه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - 59 این مرورگر را برای اندروید منتشر کرده؛ نسخه ای که نوید حل بسیاری از - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - باگ های پیشین و نیز ارائه قابلیت های جدید را داده است.

مهمترین قابلیتی که در نسخه جدید ارائه شده، «Assist App» نام دارد که به کاربران امکان شروع جستجو تنها با فشردن کلید هوم را می دهد. برای فعال کردن این قابلیت باید به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - منوی زیر بروید:

  • به بخش Settings موبایل خود بروید
  • گزینه Apps & Notifications را انتخاب کنید
  • سپس به Advanced و بعد Default apps بروید و در بخش Assist & voice input گزینه Firefox را انتخاب کنید.

راهنمای بالا بر اساس اندروید 8.1 روی موبایل پیکسل منتشر شده، البته برای موبایل های دیگر و نسخه های متفاوت اندروید نیز نحوه فعال کردن تقریباً مشابه است.

در حالت عادی با فشردن و نگه داشتن کلید هوم، دستیار - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - گوگل اجرا می شود ولی در صورتی که قابلیت یاد شده فایرفاکس به روش - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - گفته شده فعال شود، در واقع دستیار مرورگر یاد شده جایگزین آن می شود.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

قابلیت دیگری که به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فایرفاکس جدید افزوده شده، پشتیبانی استریم زنده روی پروتکل HTTP یا به اختصار HLS است. این قابلیت امکان پخش شدن ویدیوها با سازگاری بهتر روی بسیاری از سایت ها را فراهم می کند.

از سوی دیگر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در این نسخه، صفحه «about» که اطلاعات مربوط به نسخه، پشتیبانی و ... را در خود جای داده بود، حذف شده و حالا به جای آن بخش «About Firefox» اضافه شده است. همچنین در نسخه جدید می توان ویدیو را در حالت تمام - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - صفحه در حالت افقی مشاهده کرد.

موزیلا در فایرفاکس 59 اندروید در بخش مرورگری محرمانه (Private Browsing Mode) نیز تغییراتی را اعمال کرده. بر این اساس اکنون برای جلوگیری از نشت اطلاعات کاربران، بهبودهایی در مرورگری محرمانه اعمال - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شده. در نهایت باید - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اشاره کرد که به گفته موزیلا مشکلات امنیتی متعددی در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این نسخه حل شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone