🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  2. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  3. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  4. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  5. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19641.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

گوگل قابلیت Nearby Share را برای اندروید ارائه کرد؛ رقیب ایردراپ اپل

پس از ماه‌ها انتظار، در نهایت امروز گوگل قابلیت «Nearby Share» را عرضه کرد و هم اکنون برخی کاربران گوشی‌های پیکسل و سامسونگ می‌توانند از آن استفاده کنند. Nearby Share که رقیب ایردراپ اپل محسوب ...

پس از ماه‌ها انتظار، در نهایت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - امروز گوگل قابلیت «Nearby Share» را عرضه کرد و هم اکنون برخی کاربران گوشی‌های پیکسل و سامسونگ می‌توانند از آن استفاده کنند.

Nearby Share که رقیب ایردراپ اپل محسوب می‌شود، امکان ارسال و دریافت سریع فایل‌ها را برای - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - کاربران فراهم می‌کند. این قابلیت لیستی از دستگاه‌های نزدیک کاربر را نشان می‌دهد و زمانی که فرد مورد نظر خود را انتخاب کنید، برای وی نوتیفیکیشن ارسال می‌شود و می‌تواند آن را تایید یا رد کند.

در صورتی که کاربر مورد نظر شما دریافت فایل را قبول کند، این قابلیت بهترین پروتکل را برای انتقال فایل انتخاب می‌کند که می‌تواند بلوتوث، بلوتوث LE، وای فای یا WebRTC باشد، بنابراین برای ارسال فایل نیازی نیست حتما - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - آنلاین باشید.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان

یکی از نگرانی‌هایی که پیرامون این قابلیت وجود - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - دارد، امکان ارسال فایل‌های نامناسب به افراد مختلف است که البته گوگل برای رفع آن، تنظیمات حریم شخصی درنظر گرفته است. کاربران می‌توانند با ورود به تنظیمات حریم شخصی Nearby Share یکی از گزینه‌های «مخفی»، «نمایان برای برخی مخاطبین» و «نمایان برای تمام مخاطبین» را انتخاب کنند. شما می‌توانید با این قابلیت به صورت ناشناس - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - فایل‌ها را به اشتراک بگذارید.

در حال حاضر این قابلیت تنها در اختیار تعدادی از گوشی‌های پیکسل و سامسونگ قرار گرفته، اما گوگل اعلام کرده با دیگر سازندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی همکاری می‌کند تا در هفته‌های آینده کاربران بیشتری به آن دسترسی پیدا کنند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان

علاوه بر گوشی‌های اندرویدی، در ماه‌های آینده قابلیت Nearby Share برای کروم بوک‌ها نیز عرضه می‌شود تا کاربران بتوانند بدون هیچ مشکلی فایل‌ها را میان گوشی و لپ تاپ خود منتقل کنند. نسخه‌ای از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - Nearby - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - Share در چندین - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - سال اخیر در اختیار کاربران - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - قرار داشت، هرچند از طریق قابلیت Beam یا اپلیکیشن Files Go قابل استفاده بود.

در هفته‌های آینده تمام کاربران سیستم عامل اندروید به این قابلیت دسترسی پیدا می‌کنند و این احتمال وجود دارد که در آینده گوگل آن را برای - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - سیستم عامل‌های دیگر مانند ویندوز ۱۰ عرضه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone