🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  2. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  3. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  4. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  5. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19633.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

هکرهای منتسب به ایران برای اولین بار در یک حمله سایبری از DoH استفاده کردند

یک گروه هک منتسب به ایران موسوم به Oilrig به اولین گروه هک شناخته شده‌ای تبدیل شد که از پروتکل DNS-over-HTTPS یا DoH در حملاتش استفاده می‌کند. «Vincente Diaz»، از تحلیلگران بدافزار برای آنتی ویروس ...

یک گروه هک منتسب به ایران موسوم به Oilrig به اولین گروه هک - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - شناخته شده‌ای تبدیل شد که از پروتکل DNS-over-HTTPS - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - یا DoH در حملاتش استفاده می‌کند.

«Vincente Diaz»، از تحلیلگران بدافزار برای آنتی ویروس کسپرسکی می‌گوید گروه هک Oilrig ماه می سال جاری میلادی ابزار جدیدی را به مجموعه ابزارهای خود اضافه کرده است. به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - گفته او هکرهای Oilrig برای نفوذ به شبکه قربانیان استفاده از ابزار جدیدی به نام DNSExfiltrator را شروع کرده‌اند.

DNSExfiltrator پروژه‌ای متن باز در گیت هاب است که با تزریق داده و پنهان کردن آن درون پروتکل‌های غیر استاندارد، کانال‌های ارتباطی مخفی ایجاد می‌کند. این ابزار همانطور که از نامش پیداست می‌تواند داده را با استفاده از درخواست‌های DNS بین دو نقطه انتقال داده و قادر به استفاده از پروتکل جدیدتر DoH نیز است.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان

Diaz می‌گوید - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - گروه Oilrig که با نام APT34 نیز شناخته می‌شود از DNSExfiltrator برای انتقال جنبی داده‌ها در سطح شبکه‌های داخلی و سپس استخراج آنها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - به نقطه خارجی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - استفاده کرده است. گروه مورد بحث احتمالاً از این ابزار به عنوان کانال استخراج برای جلوگیری از شناسایی یا نظارت حین انتقال داده‌های سرقتی استفاده کرده است.

پروتکل DoH در حال حاضر به دو دلیل یکی از بهترین کانال‌های استخراجی است: نخست پروتکل جدیدی بوده و همه محصولات نمی‌توانند بر آن نظارت کنند و دوم برخلاف DNS به طور پیش‌فرض رمزگذاری شده است.

اینکه گروه Oilrig به عنوان - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - یکی از اولین تهدیدهای پیشرفته و مستمر (APT) از پروتکل DoH استفاده کرده چندان تعجب آور نیست، چرا که در گذشته نیز از تکنیک‌های استخراج مبتنی بر DNS استفاده کرده است. به گفته ZDNet گروه یاد شده پیش از بکارگیری DNSExfiltrator، دستکم از سال ۲۰۱۸ از ابزار سفارشی دیگری به نام DNSpionage استفاده کرده است. کسپرسکی می‌گوید این گروه در حمله ماه می داده‌های دامنه‌های مرتبط با کووید-۱۹ را استخراج کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone