🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  2. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  3. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  5. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19642.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اپل از آی مک ۲۷ اینچی جدید رونمایی کرد؛ حافظه SSD و نمایشگر با پوشش نانو

اپل از مدل جدید آی مک ۲۷ اینچی با تغییرات متعدد رونمایی کرد. بزرگترین تغییر مجهز شدن این مدل به پردازنده نسل دهم اینتل Comet Lake است. علاوه بر این حافظه SSD حالا به حافظه ...

اپل از مدل جدید آی مک ۲۷ اینچی با تغییرات متعدد رونمایی کرد. بزرگترین تغییر مجهز شدن این مدل به پردازنده نسل دهم اینتل Comet Lake - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - است. علاوه بر این حافظه SSD حالا به حافظه استاندارد در خانواده آی مک تبدیل شده و رزولوشن وب کم نیز به 1080p ارتقا یافته است.

آی مک ۲۷ اینچی جدید با شروع قیمت ۱۷۹۹ دلار از هم اکنون از سایت اپل قابل سفارش است و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - به گفته اپل از این هفته به آدرس خریداران ارسال - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - می‌شود. مدل ۲۱.۵ اینچی نیز که حالا به حافظه SSD مجهز شده، با شروع قیمت ۱۰۹۹ دلار از هفته آینده به آدرس خریداران ارسال خواهد شد. اپل آی مک پرو را نیز دستخوش - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - تغییرات کوچک کرده و این مدل را با پردازنده ۱۰ هسته‌ای اینتل با شروع قیمت ۴۹۹۹ دلار از هفته آینده روانه بازار می‌کند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آمل استان مازندران

اپل آنطور که شایعه شده بود ظاهر آی مک را تغییر نداده است. آی مک‌های ۲۰۲۰ کاملاً شبیه نسل قبل هستند و حاشیه زیاد نمایشگر و چانه فلزی بزرگ همچنان دست نخورده باقی مانده‌ است.

رزولوشن وب کم در مدل جدید به 1080p ارتقا پیدا کرده که به گفته اپل به لطف تراشه T2 قابلیت‌های جدیدی همچون Tone Mapping، کنترل نوردهی و تشخیص چهره به آن اضافه شده است. اپل می‌گوید قابلیت‌های جدید وب کم با تمام برنامه‌های ویدیوکنفرانس سازگار است. البته قابلیت تشخیص چهره فقط در تماس‌های تصویری کارایی دارد و نمی‌توان از آن برای قفل گشایی استفاده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - کرد.

آی مک ۲۷ اینچی جدید حالا به لطف بهره مندی از تراشه T2 ار قابلیت‌های جدیدی همچون پشتیبانی از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - Hey Siri و True Tone و کنترل صوتی جدید برای بهبود صدا در ولوم‌های پایین پشتیبانی می‌کند. این مدل همچنین به سه میکروفن با «کیفیت استودیویی» مجهز شده است.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آمل استان مازندران

امکان سفارش آی مک ۲۷ اینچی جدید با نمایشگر رتینا با پوشش - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - Nano-Texture وجود دارد که ۵۰۰ دلار به هزینه نهایی اضافه می‌کند. به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - گفته اپل این نمایشگر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - شبیه مانیتور Pro Display XDR بوده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - و پوشش آن انعکاس نور - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - و خیرگی (Glare) را در مقیاس نانومتر کاهش می‌دهد.

آی مک ۲۷ اینچی مدل ۲۰۲۰ با جدیدترین پردازنده‌های ۶ و ۸ هسته‌ای - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - نسل دهم اینتل قابل سفارش است. برای کاربرانی که به دنبال قدرت پردازشی بیشتر هستند، پردازنده ۱۰ هسته‌ای اینتل Core i9 با سرعت کلاک ۵ گیگاهرتز نیز موجود است. این محصول با کارت گرافیک Radeon 5300، 5500XT یا 5700XT با - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - ۱۶ گیگابایت حافظه VRAM قابل سفارش بوده و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - حداکثر به ۱۲۸ گیگابایت رم DDR4 مجهز - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - می‌شود.

حالا مدل پایه آی مک‌های جدید به ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD مجهز شده و امکان سفارش حافظه ۱ ترابایتی Fusion Drive بدون هزینه اضافه وجود دارد. البته خریدار می‌تواند با پرداخت پول بیشتر آنها را به حداکثر ۸ ترابایت حافظه SSD مجهز کند. اپل می‌گوید حافظه‌های SSD از حداکثر سرعت خواندن و نوشتن ۳.۴ گیگابایت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

آی مک‌های جدید با درگاه اترنت ۱۰ گیگابیتی قابل سفارش بوده و کارتخوان SD از استاندارد UHS-II پشتیبانی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرمهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
بچه ها سایت ***** تلویزیون سامسونگ Neo QLED 8K QN900B شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone