🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  2. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  3. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  4. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  5. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19658.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

«نمو» معرفی شد؛ سبک‌ترین زیردریایی دنیا با قابلیت کاوش در عمق ۱۰۰ متری اقیانوس

کمپانی U-Boat Worx زیردریایی جدیدی طراحی کرده که از آن به عنوان کوچک‌ترین زیردریایی جهان یاد می‌شود و می‌توان از آن به صورت کاملا شخصی و خصوصی استفاده کرد. این زیردریایی امکان گشت و گذار ...

کمپانی U-Boat Worx زیردریایی جدیدی طراحی کرده که از آن به عنوان کوچک‌ترین زیردریایی جهان یاد می‌شود و می‌توان از آن به صورت کاملا شخصی و خصوصی استفاده کرد. این زیردریایی امکان گشت و گذار در عمق ۱۰۰ متری را فراهم کرده و محفظه‌ای کاملا شیشه‌ای برای بهترین تجربه دارد.

بدون شک زیردریایی‌ها از جمله وسایل نقلیه مفیدی برای سفر در اعماق دریاها و اقیانوس‌ها هستند که امکان سیاحت شگفتی‌های زیر آب را میسر می‌سازند. در حالی که این دستگاه‌ها معمولا جنبه تحقیقاتی و نظامی دارند، متخصصین - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هرسین استان کردستان - زیردریایی کوچکی طراحی کرده‌اند که امکان تجربه شخصی را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هرسین استان کردستان

زیردریایی جدید شرکت U-Boat که «نمو» (Nemo) نام دارد تقریبا ابعادی به اندازه دو جت اسکی داشته و با محفظه شیشه‌ای می‌تواند تا عمق ۱۰۰ متر فرو برود. طبق گزارش فوبز، این زیردریایی تاکنون توجهات بسیار زیادی را به خودش جلب کرده و چندین جایزه را در جشنواره‌های مختلف و نمایشگاه‌های حمل و نقل برنده شده است.

نمو به شدت دستگاهی کاربردی است؛ این زیردریایی را می‌توان با کمک یک خودرو بکسل کرد و آن را از طریق خشکی به مناطق مختلفی منتقل نمود. ارتفاع این وسیله نقلیه تنها ۱.۵ متر بوده و حدود ۲۵۰۰ کیلوگرم وزن دارد، به همین ترتیب می‌توان آن - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هرسین استان کردستان - را از طریق بسیاری از مدل‌های کشتی تفریحی و شخصی نیز جابجا کرد.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هرسین استان کردستان

زیردریایی نمو کلا به اندازه دو نفر (یک راننده و یک مسافر) ظرفیت دارد و بعد از خرید می‌توان روش‌های هدایت آن را طی کلاس‌هایی دوازده روزه از شرکت U-Boat به صورت رایگان آموخت. - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هرسین استان کردستان - درون کابین هم اکسیژن مورد نیاز تامین می‌شود، بنابراین کاربران نیازی ندارند از لباس غواصی یا کپسول اکسیژن استفاده کنند.

علاوه بر این باندلی از کشتی‌های تفریحی شخصی که شامل این زیردریایی اختصاصی می‌شود هم قابل خریداری خواهد بود. به این ترتیب علاقه‌مندان می‌توانند با کشتی تفریحی به مناطقی خلوت و عمیق از دریا سفر کرده و سپس با استفاده از نمو به گشت و گذار در اعماق آب‌ها بپردازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone