🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  2. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  4. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  5. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19625.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای هواوی میت ۴۰ از طراحی خاص دوربین خبر می‌دهد

رندرهای جدیدی از هواوی میت ۴۰ منتشر شده که نشان می‌دهد تمرکز سازنده در این گوشی پرچمدار همانند نسل قبل روی دوربین قوی بوده است. سایت‌های HandsetExpert و PriceBaba با انتشار دو گزارش اختصاصی رندرهای ...

رندرهای جدیدی از هواوی میت ۴۰ منتشر شده که نشان می‌دهد تمرکز سازنده در این گوشی پرچمدار همانند نسل قبل روی دوربین قوی بوده است.

سایت‌های HandsetExpert و PriceBaba با انتشار دو گزارش اختصاصی رندرهای - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کردستان استان کردستان - هواوی میت ۴۰ و میت ۴۰ پرو را در همکاری با یکی از افشاگران دنیای فناوری با نام مستعار OnLeaks منتشر کردند.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کردستان استان کردستان

اولین المانی که در تصاویر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کردستان استان کردستان - خودنمایی می‌کند، - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کردستان استان کردستان - ماژول دوربین بزرگ و برآمده است. به نظر می‌رسد این ماژول که در مجموع سه دوربین و یک سنسور بی نام (احتمالاً عمق سنج همانند میت ۳۰) را در خود جای داده، نسبت به نسل قبل بزرگ‌تر شده و تا حدودی کاربر را - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کردستان استان کردستان - یاد ماژول دوربین نوکیا ۱۰۲۰ می‌اندازد.

تغییرات قابل توجه میت ۴۰ به پنل پشتی ختم نشده و به نظر می‌رسد هواوی پنل جلویی این گوشی را - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کردستان استان کردستان - نیز دستخوش تغییرات گسترده کرده است. طبق گزارشات، برخلاف میت ۳۰ که دوربین سلفی درون بریدگی نمایشگر قرار گرفته بود، میت ۴۰ حفره بیضی شکل خواهد داشت و همانند سری P40 احتمالاً از سنسور عمق سنج برای ثبت سلفی‌های بهتر برخوردار است.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کردستان استان کردستان

سایت‌های یاد شده جزئیات چندانی را از سخت افزار سری میت ۴۰ فاش نکرده‌اند، اما این گوشی به احتمال زیاد به چیپست Kirin مجهز خواهد شد. به نظر می‌رسد نمایشگر «آبشاری» میت ۳۰ نیز بدون تغییرات قابل - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کردستان استان کردستان - توجه به میت ۴۰ پرو منتقل شده است. پیش بینی می‌شود این موبایل با رابط کاربری EMUI مبتنی بر اندروید - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کردستان استان کردستان - اما بدون خدمات موبایل گوگل و با فروشگاه اپلیکیشن AppGallery به دست مشتری برسد.

تاریخ عرضه و قیمت سری میت ۴۰ مشخص نشده است، اما میت ۳۰ اواخر شهریور ماه سال قبل معرفی شد، بنابراین احتمال دارد هواوی امسال در تاریخ مشابه از این خانواده رونمایی کند. پیش بینی می‌شود سری میت ۴۰ قیمت بالایی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کردستان استان کردستان - داشته باشد چرا که مدل پایه میت ۳۰ با شروع قیمت ۷۹۹ یورو و مدل پرو با شروع قیمت ۱۰۹۹ یورو روانه بازار شدند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone