🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  2. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  3. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  5. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19638.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اپل گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را در دو مرحله وارد بازار می‌کند

اپل اخیرا تایید کرده گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را با تاخیر وارد بازار خواهد کرد و حالا طبق گزارشی جدید، فروش این محصولات به صورت همزمان آغاز نخواهد شد. اپل امسال از ۴ گوشی سری ...

اپل اخیرا تایید کرده گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را با تاخیر وارد بازار خواهد - تعمیرات تلویزیون در شهر فریدون کنار استان مازندران - کرد و حالا طبق گزارشی جدید، فروش این محصولات به صورت همزمان آغاز نخواهد شد.

اپل امسال از ۴ گوشی سری آیفون - تعمیرات تلویزیون در شهر فریدون کنار استان مازندران - ۱۲ رونمایی خواهد کرد. این محصولات ویژگی‌های متفاوتی دارند و با قیمت‌های مختلفی در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. بر اساس گزارشی که اخیرا توسط DigiTimes منتشر شده، این گوشی‌های در دو مرحله وارد بازار می‌شوند.

اپل ابتدا گوشی‌های مجهز به نمایشگر ۶.۱ - تعمیرات تلویزیون در شهر فریدون کنار استان مازندران - اینچی را به فروش می‌رساند که - تعمیرات تلویزیون در شهر فریدون کنار استان مازندران - احتمالا آیفون ۱۲ مکس و آیفون ۱۲ پرو خواهند بود. پس - تعمیرات تلویزیون در شهر فریدون کنار استان مازندران - از عرضه این محصولات، اپل ارزان‌ترین گوشی این سری یعنی نسخه استاندارد - تعمیرات تلویزیون در شهر فریدون کنار استان مازندران - مجهز به صفحه نمایش ۵.۴ اینچی و گران‌ترین مدل یعنی آیفون ۱۲ پرو مکس با - تعمیرات تلویزیون در شهر فریدون کنار استان مازندران - نمایشگر ۶.۷ اینچی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. طبق گزارش جدید، اپل به علت تاخیر در تامین قطعات موردنیاز نسخه استاندارد و پرو مکس چنین استراتژی را دنبال خواهد کرد.

تعمیرات تلویزیون در شهر فریدون کنار استان مازندران

تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره محصولات آینده اپل منتشر شده است. این گوشی‌های هوشمند به صفحه نمایش OLED، چیپست A14 Bionic، مودم 5G و دوربین‌های باکیفیت مجهز می‌شوند که البته باید منتظر عرضه یک مدل 4G نیز باشیم. بر اساس تصویری که در گذشته از نمایشگر آیفون ۱۲ منتشر - تعمیرات تلویزیون در شهر فریدون کنار استان مازندران - شده، این دستگاه به لطف حاشیه‌های بسیار کم و بریدگی نمایشگر ابعاد کوچکتری از آیفون SE جدید خواهد داشت. شایعات به حذف هدفون - تعمیرات تلویزیون در شهر فریدون کنار استان مازندران - و شارژر از جعبه این محصولات اشاره می‌کنند.

طبق اطلاعاتی که تا به امروز منتشر شده، باتری گوشی‌های آینده اپل ظرفیت کمتری در مقایسه با گوشی‌های سری آیفون ۱۱ خواهند داشت. باتری‌ها با نام‌های «A2471» ،«A2431» و «A2466» که در کره‌ جنوبی تایید دریافت کرده‌اند، ظرفیت - تعمیرات تلویزیون در شهر فریدون کنار استان مازندران - ۲۲۲۷، ۲۲۷۵ و ۳۶۹۷ میلی آمپر ساعتی دارند. در حال حاضر نمی‌دانیم این باتری‌ها به کدام مدل‌ها تعلق دارند، با این حال آیفون ۱۱، ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس به ترتیب از باتری ۳۱۱۰، ۳۱۹۰ و ۳۵۰۰ - تعمیرات تلویزیون در شهر فریدون کنار استان مازندران - بهره می‌برند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پاکمهر نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
من این خدمات رو تا حالا نخریده بودم، اما بد نیست که باشه که شما راضی بودید. اگه هرگونه خسارتی به تلویزیون شما وارد شد، حتما به شرکت الو مراجعه کنید. در کل، خوبه که مشتریان راضی باشند، توصیه می‌کنم که اگه نیاز به تعمیراتی دارید، با شرکت الو تماس بگیرید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone