🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  2. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  3. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  5. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19636.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

لینوکس ۵.۸ منتشر شد؛ پشتیبانی از تاندربولت ۴.۰ و امنیت بالاتر

خالق لینوکس، «لینوس توروالدز» نسخه جدید هسته لینوکس را منتشر کرد. لینوکس کرنل ۵.۸ که جایگزین لینوکس ۵.۷ شده، از تاندربولت ۴.۰ پشتیبانی می‌کند و یکی از مهمترین بروزرسانی‌ها طی چند سال اخیر است. توروالدز ...

خالق لینوکس، «لینوس توروالدز» نسخه جدید هسته لینوکس را منتشر کرد. لینوکس کرنل ۵.۸ که جایگزین لینوکس ۵.۷ - تعمیرات تلویزیون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شده، از تاندربولت ۴.۰ پشتیبانی می‌کند و یکی از مهمترین بروزرسانی‌ها طی چند سال اخیر است.

توروالدز هفته گذشته خلق هشتمین کاندیدای لینوکس ۵.۸ را در نظر داشت، اما در نهایت تصمیم گرفت بدون صبر کردن برای یک هفته - تعمیرات تلویزیون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دیگر، این سیستم عامل را منتشر کند. به گفته پدر توروالدز، این نسخه یکی از بزرگترین عرضه‌های لینوکس از نظر تعداد کامیت‌ها بوده و نزدیک - تعمیرات تلویزیون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به لینوکس ۴.۹ است. این نسخه بیش از ۱۷۵۹۵ کامیت دارد.

این نسخه از لینوکس تغییراتی داشته و به ویژگی‌های جدیدی مجهز شده است. لینوکس ۵.۸ چندین بروزرسانی - تعمیرات تلویزیون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - را تجربه - تعمیرات تلویزیون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کرده که مشکلات امنیتی را برطرف می‌کند، در زمینه مدیریت مموری عملکرد بهتری دارد، از سخت افزار جدیدی پشتیبانی می‌کند و درایورهای جدیدی دارد.

از برخی تغییرات قابل توجه - تعمیرات تلویزیون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - این کرنل می‌توان به پشتیبانی از فناوری تاندربولت ۴.۰، بهبود امنیت Arm-64، پشتیبانی از بوت شدن روی پردازنده‌های «Power 10» و یک درایور انرژی برای جدیدترین پردازنده‌های AMD اشاره کرد. این نسخه از کرنل همچنین در زمینه گرافیک‌های متن باز رادئون AMD و همچنین درایورهای exFAT مایکروسافت با بهبودهایی همراه است.

تعمیرات تلویزیون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

از دیگر بروزرسانی‌های این نسخه می‌توان به پشتیبانی از تعویض کلیدهای Fn و Ctrl در کیبورد اپل، پشتیبانی از شتاب‌دهنده «Haban Labs Gaudi»، پشتیبانی از درایور GPU آدرنو ۴۰۵، ۶۴۰ و ۶۵۰ کوالکام، پشتیبانی از سخت افزار رمزگذاری خطی، پشتیبانی از پردازنده‌ها و پلتفرم‌های جدید ARM، فایل سیستم Btrfs، پشتیبانی از ریکاوری رادئون Navi/GFX10 و AMD Zen-Zen2 RAPL اشاره کرد.

برای - تعمیرات تلویزیون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دانلود این نسخه می‌توانید به صفحه - تعمیرات تلویزیون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - رسمی آن مراجعه کنید، با این - تعمیرات تلویزیون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حال برای ورود این کرنل به دیگر توزیع‌های این سیستم - تعمیرات تلویزیون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - عامل مانند - تعمیرات تلویزیون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - «اوبونتو»، «Arch Linux» و «Linux Mint» همچنان باید منتظر بمانیم. احتمالا در هفته‌های نسخه جدید این توزیع‌ها نیز برای کاربران عرضه خواهند شد و می‌توانید بدون هیچ مشکلی از ویژگی‌های جدید کرنل لینوکس استفاده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وفا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
دوستان عزیز، یکی از مشکلاتی که ممکن است با تلویزیون هایسنس 43N2179PW LED Smart روبرو شوید، عدم قابلیت اتصال به اینترنت است. این شاید به دلیل نرم افزار قدیمی یا عدم اتصال به روتر باشد. برای رفع این مشکل، ابتدا میتوانید تلویزیون خود را با مودم/روتر خود مجدداً اتصال دهید و در صورت عدم موفقیت، منوی تنظیمات را بررسی کنید. در صورتی که همچنان مشکل وجود دارد، تعمیر کننده مجاز هایسنس را در شهر کلیبر منطقه نوخاشین بازدید کنید. آنها میتوانند با تجربه و تخصص خود، به شما کمک کنند تا این مشکل را برطرف کنید
کاربر پارند نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
درود به همه مشتریان عزیز. همانطور که ممکن است بدانید، تلویزیون ایکس ویژن 65XTU845 یکی از بهترین تلویزیون های موجود در بازار است. با این حال، اگر شما با مشکلی در این تلویزیون روبرو شده اید، باید به دنبال یافتن راه حل مناسب باشید.

یکی از مشکلات رایج تلویزیون ایکس ویژن 65XTU845، مشکلات اتصال واردات HDMI است. در صورتی که شما با این مشکل مواجه هستید، می توانید به یک تعمیرکار محلی در شهر کلیبر منطقه خان مراجعه کنید. تعامل با تعمیرکار می تواند به شما کمک کند تا مشکل خود را برطرف کنید و از تلویزیونی با کیفیت بالا لذت ببرید.

لطفا به لهجه بازاری در صحبت های خود دقت کنید تا بتوانید با تعاملات بهتری با همکاران خود و مشتریان خود ارتباط برقرار کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone