🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  2. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  3. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  4. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  5. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19634.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

کارکنان اوبر تا خرداد ۱۴۰۰ دورکار شدند؛ کمک مالی ۵۰۰ دلاری برای تهیه تجهیزات

اوبر اعلام کرد که کارکنان سازمانی این شرکت می‌توانند تا ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد ۱۴۰۰) از خانه کار کنند. این شرکت به کارکنان دورکار کمک مالی ۵۰۰ دلاری برای تهیه وسایل مورد نیاز برای دورکاری می‌پردازد. ...

اوبر اعلام کرد که کارکنان سازمانی این شرکت می‌توانند تا - تعمیرات تلویزیون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد ۱۴۰۰) از خانه کار کنند. این شرکت به کارکنان دورکار کمک مالی ۵۰۰ دلاری برای تهیه وسایل مورد نیاز برای دورکاری می‌پردازد.

اوبر در بیانیه‌ای به بیزنس اینسایدر اعلام کرد: «ما به عنوان شرکتی که بر پایه ساعات کاری انعطاف پذیر بنا نهاده شده می‌خواهیم برای کارکنان خود انعطاف - تعمیرات تلویزیون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - پذیری، حق انتخاب و شفافیت را فراهم کنیم تا آنها برای آینده بهتر برنامه ریزی کنند.» اوبر همچنین به کارکنان دورکار ۵۰۰ دلار می‌پردازد تا آنها لوازم و وسایل مورد نیاز برای دورکاری را تهیه کنند.

تعمیرات تلویزیون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

اگر شرایط برای بازگشایی دفاتر تا قبل از خرداد ۱۴۰۰ محیا شود، کارکنان می‌توانند به شکل حضوری کار - تعمیرات تلویزیون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کنند. اوبر می‌گوید دورکاری یا فعالیت حضوری کارکنان تأثیری در بررسی عملکرد آنها ندارد. این شرکت اعلام کرد بهار سال ۲۰۲۱ در مورد تمدید دورکاری - تعمیرات تلویزیون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تصمیم گیری خواهد شد، اما احتمال کاهش آن بسیار کم است.

اوبر همچنین رانندگان این شرکت - تعمیرات تلویزیون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - را برای دریافت کمک‌های مالی راهنمایی می‌کند و - تعمیرات تلویزیون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - با راه اندازی وب سایت به آنها کمک می‌کند تا در صورت عدم کسب درآمد مناسب از راه جابجایی مسافر به دلیل دنیاگیری ویروس کرونا کارهای موقتی دیگری را پیدا کنند. این شرکت در حال حاضر برنامه‌ای برای پرداخت کمک‌های مالی به رانندگان خود ندارد.

اوبر با این تصمیم به - تعمیرات تلویزیون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - لیست دیگر شرکت‌هایی که سیاست دورکاری را تا سال ۲۰۲۱ تمدید کرده‌اند پیوست. پیشتر گوگل و فیسبوک چنین تصمیمی گرفته بودند. کارکنان توییتر نیز - تعمیرات تلویزیون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اواخر اردیبهشت ماه امسال تا اطلاع ثانوی دورکار شدند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone