🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  2. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  3. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  4. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19630.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مهندس سابق گوگل به جرم سرقت اسناد محرمانه به ۱۸ ماه زندان محکوم شد

«آنتونی لواندوفسکی» مهندس سابق واحد خودران گوگل به جرم سرقت اسناد محرمانه این شرکت به ۱۸ ماه زندان محکوم شد. اواخر اسفند ماه سال قبل دادستان ناحیه‌ای آمریکا ابتدا حکم ۲۷ ماه زندان را برای ...

«آنتونی لواندوفسکی» مهندس سابق واحد خودران گوگل به جرم سرقت اسناد محرمانه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آبیک استان زنجان - این شرکت به ۱۸ ماه زندان محکوم شد.

اواخر اسفند ماه سال قبل دادستان ناحیه‌ای - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آبیک استان زنجان - آمریکا ابتدا حکم ۲۷ ماه زندان را برای لواندوفسکی توصیه کرد، اما حالا حکم او - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آبیک استان زنجان - با تحفیف به ۱۸ ماه کاهش پیدا کرده است. او در بیانیه‌ای گفت: «اتفاقاتی که در سه سال و نیم - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آبیک استان زنجان - گذشته افتاد سبب شد تا مسئولیت کارهایی که کردم را بپذیرم. می‌خواهم به خاطر خیانت کردن به همکارانم در - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آبیک استان زنجان - گوگل از آنها معذرت خواهی کنم و از تمام اعضای - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آبیک استان زنجان - خانواده‌ام نیز به خاطر بهایی که به خاطر اعمالم پرداخت کرده‌اند عذر می‌خواهم.»

آنتونی لواندوفسکی یکی از مهندسین برجسته صنعت فناوری خودران بود و به گوگل کمک کرد تا واحد خودران را تاسیس کند. او بعدها به سرقت اسناد محرمانه متهم شد و پس از جدایی از گوگل شرکت فناوری - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آبیک استان زنجان - خودران خود به نام Otto را تاسیس کرد. او سال ۲۰۱۶ شرکت Otto را به اوبر فروخت و به واسطه این قرارداد به عنوان یکی از مدیران ارشد واحد خودران اوبر مشغول به کار شد.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آبیک استان زنجان

مدت کوتاهی پس از فروش Otto به اوبر، واحد خودران - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آبیک استان زنجان - گوگل که حالا به «ویمو» تغییر نام داده از اوبر به اتهام سرقت اسرار تجاری شکایت کرد و گفت تصاحب Otto - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آبیک استان زنجان - به اوبر اجازه داده تا به اسناد حساس و محرمانه این شرکت که لواندوفسکی پس از اخراج آنها را سرقت کرده دست یابد.

اوبر در دادگاه از گوگل شکست خورد - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آبیک استان زنجان - و با پرداخت غرامت ۲۴۵ میلیون دلاری - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آبیک استان زنجان - به این شرکت موافقت کرد، اما لواندوفسکی همچنان به دلیل سرقت اسرار تجاری درگیر پرونده بود. او در نهایت با دادگاه توافق کرده و طبق حکم جدید باید نزدیک به ۷۵۷ - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آبیک استان زنجان - میلیون دلار به گوگل غرامت داده و جریمه ۹۵ هزار دلاری را پرداخت کند. او همچنین در حکمی جداگانه باید ۱۷۹ میلیون دلار به ویمو غرامت دهد.

لواندوفسکی ماه گذشته میلادی از اوبر شکایت کرد و مدعی شد این شرکت پس از تصاحب Otto برخی از هزینه‌ها و پاداش‌ها را پرداخت نکرده و باید ۴.۱ میلیارد دلار به او غرامت پرداخت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone