🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  2. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  4. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  5. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19624.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

نوکیا C3 معرفی شد؛ اقتصادی تمام عیار با قیمت ۱۰۰ دلار

همانطور که انتظار می‌رفت کمپانی HMD Global رسما از موبایل اقتصادی نوکیا C3 با نمایشگری ۵.۹۹ اینچی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و قیمت مقرون به صرفه ۱۰۰ دلار رونمایی کرد. نوکیا C3 از جنس پلی ...

همانطور که انتظار می‌رفت کمپانی HMD Global رسما از موبایل اقتصادی نوکیا C3 با نمایشگری ۵.۹۹ اینچی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و قیمت مقرون به صرفه ۱۰۰ دلار رونمایی کرد.

نوکیا C3 از جنس پلی کربنات ساخته شده و چیپست SC9863 ساخته Unisoc با - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - هشت هسته - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز نیرو می‌گیرد. رم در نظر گرفته شده برای این موبایل ۳ گیگابایت بوده که با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی همراهی می‌کند. علاوه بر این با استفاده از درگاه مخصوص microSD - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می‌توان تا ۱۲۸ گیگابایت به حافظه داخلی گوشی نیز افزود.

در بخش عکس‌برداری، نوکیا C3 تنها دو لنز دارد؛ یکی سنسور ۸ مگاپیکسلی دوربین اصلی که پشت بدنه قرار - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - گرفته و دیگری سنسور ۵ مگاپیکسلی دوربین سلفی که بالای حاشیه دور نمایشگر دیده می‌شود. سنسور اثر انگشت هم - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - برای این تلفن هوشمند اقتصادی در نظر گرفته شده که پشت بدنه و زیر دوربین اصلی قرار دارد.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان

نمایشگر ۵.۹۹ اینچی این موبایل از نوع IPS LCD بوده که با رزولوشن - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل، تراکم پیکسلی ۲۶۹ را به ارمغان می‌آورد. همانطور که در رندرهای نوکیا C3 - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دیده می‌شود، این تلفن هوشمند حاشیه بیشتری در قیاس با مدل‌های حاضر در بازار دارد و نسبت نمایشگر به بدنه را به حدود ۷۵ درصد رسانده است.

نوکیا C3 با باتری نسبتا مناسبی با ظرفیت ۳۰۴۰ میلی آمپر ساعت همراه خواهد بود که از طریق درگاه microUSB با توان ۵ وات قابل شارژ است، و این یعنی از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نخواهد شد.

از دیگر قابلیت‌های این موبایل می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان، رادیوی FM، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و دکمه اختصاصی Xpress برای استفاده - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مستقیم از گوگل اسیستنت یا دیگر اپلیکیشن‌ها اشاره کرد. - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نوکیا C3 در دو رنگ مشکی و طلایی با قیمت - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ۶۹۹ یوان چین معادل با ۱۰۰ دلار از تاریخ ۱۳ آگوست (۲۳ مرداد) - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - قابل خریداری خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone