🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  2. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  3. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  5. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19632.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

جریمه وزارت ارتباطات برای اپراتورهای متخلف سنگین‌تر شد

کمیسیون تنظیم مقررات، در مصوبه‌ای که امروز در دولت تصویب شد، اپراتورها را ملزم به توجه به اخطار سازمان تنظیم و بازگرداندن وجوه بسته‌های اینترنت به کاربران کرد؛ نکته مهم این مصوبه اینجاست که حالا ...

کمیسیون تنظیم مقررات، در مصوبه‌ای که امروز در دولت تصویب شد، اپراتورها را ملزم به توجه به اخطار سازمان تنظیم و بازگرداندن وجوه بسته‌های اینترنت به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل - کاربران کرد؛ نکته مهم این مصوبه اینجاست که حالا وزارت ارتباطات می‌تواند در ازای هر روز - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل - تاخیر تا سقف یک دهم درصد از درآمد ناخالص سالیانه‌ی اپراتورها، آن‌ها را جریمه کند. - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل - این جریمه برای همراه اول که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل - در بازار بورس فعال است و آمارهای مالی خود را اعلام می‌کند، روزانه بین ۱۷ تا ۱۸ میلیارد تومان خواهد بود اما مشخص نیست درآمدهای سالانه‌ی ایرانسل چقدر است و جریمه‌ی روزانه‌ی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل - این اپراتور چه میزان خواهد بود.

این - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل - نامه که امروز ابلاغ شده با استناد به مصوبه شماره ۲ جلسه ۳۰۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی اعلام کرده که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل - دارنده پروانه‌ها موظف - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل - هستند حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت از زمان ابلاغ این نامه، تخلف‌ها را رفع کنند و مبالغ اضافی را - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل - نیز به مشترکین بازگردانند.

همچنین در ماده ۲ این نامه تاکید شده که اگر این تخلف‌ها تا ۴۸ ساعت آینده رفع نشود، رگولاتوری می‌تواند تا زمان رفع کامل تخلف و به ازای هر روز تاخیر در رفع تخلف، تا سقف یک دهم درصد از درآمد ناخالص سالانه بر اساس آخرین صورت مالی حسابرسی شده جریمه‌کند.

رگولاتوری همچنین تاکید کرده جدا از جریمه روزانه‌ای که به آن اشاره شده، اقدامات دیگری نیز - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل - نسبت به مفاد موافقت‌نامه پروانه‌های اپراتوری انجام دهد. همچنین اعلام شده که در صورت بروز دوباره این تخلف، رگولاتوری می‌تواند نسبت به تعلیق، کاهش مدت اعتبار یا لغو پروانه اقدام نماید.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل

تغییر در بسته‌های اپراتورها موضوعی بود که در یک ماه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل - گذشته حواشی زیادی داشت. در آخرین اظهار نظر، وزیر ارتباطات به تازگی اعلام کرد که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل - جریمه ۲ میلیاردی سقف اختیارات - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل - رگولاتوری بوده و وزارت ارتباطات در حال اخذ - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل - اختیارات بیشتر از دولت است. حالا مشخص شده که این اختیارات چه هستند و اصلی‌ترین آن‌ها، جریمه‌ی روزانه‌ی سنگین است.

گفتنیست صبح امروز مدیرعامل همراه اول تاکید کرده بود که اقدام آنها به هیچ‌وجه بر خلاف دستورات رگولاتوری نیست، باید دید با نامه جدیدی که از سوی کمیسیون تنظیم مقررات صادر شده اقدام اپراتورها چه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone