🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22398.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

پرچمدارهای ارزان در دوران کرونا مهم‌تر از موبایل‌های تاشو و گران‌قیمت هستند

هر سال در این موقع معمولاً شاهد ورود گوشی های پرچمدار و پر زرق و برق به بازار هستیم، ولی امسال با بقیه سال ها فرق می کند؛ چراکه به نظر می‌رسد ویروس کرونا زمانبندی ...

هر سال در این موقع معمولاً شاهد ورود گوشی های - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پاوه استان کردستان - پرچمدار و پر زرق و برق به بازار هستیم، ولی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پاوه استان کردستان - امسال با بقیه سال ها فرق می کند؛ چراکه به نظر می‌رسد ویروس کرونا زمانبندی عرضه گوشی‌ها را بر هم زده است.

همین عامل باعث شده تا - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پاوه استان کردستان - آیفون ارزان و وان پلاس ۸ نسبت به گوشی های گران قیمت و تاشو برای مصرف کنندگان اهمیت بیشتری پیدا کنند. شایعات از معرفی این دو گوشی در هفته جاری خبر می دهند که زمان بسیار مناسبی خواهد بود. شیوع کرونا بسیاری را بیکار کرده و نقدینگی را کاهش داده است. حالا گوشی هایی که سخت افزار قدرتمند را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پاوه استان کردستان - با قیمت مقرون به صرفه ارائه می کنند، اهمیت پیدا کرده اند.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پاوه استان کردستان

میان‌رده جدید اپل و وان پلاس ۸ چنین خصوصیاتی دارند؛ آیفون جدید قابلیت های ضروری را با قیمت پایین ارائه می کند و وان پلاس نیز با وان پلاس ۸ به دنبال عرضه یک پرچمدار مقرون به صرفه واقعی با پشتیبانی از شبکه 5G بوده است.

آیفون جدید که احتمالاً آیفون - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پاوه استان کردستان - 9 یا SE 2 نام خواهد گرفت، تاچ آیدی، چیپست قدرتمند A13 و دسترسی به سیستم عامل iOS را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پاوه استان کردستان - در قالب یک گوشی با - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پاوه استان کردستان - نمایشگر ۴.۷ اینچی ارائه می کند و اگر قیمتش نزدیک به ۴۰۰ دلار باشد، نیاز کاربرانی که به دنبال گوشی مقرون به صرفه ولی جدید هستند را رفع می کند. این گوشی مخصوصاً برای کسانی که می خواهند تا پایان دوران کرونا و بهبود شرایط اقتصادی یک گوشی کار راه انداز داشته باشند، گزینه مناسبی خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پاوه استان کردستان

اگر وان پلاس ۸ از نسل قبلی یعنی وان پلاس 7T که هنگام عرضه ۵۹۹ دلار بود، قیمت کمتری داشته باشد، لقب اولین پرچمدار مقرون به صرفه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پاوه استان کردستان - سال ۲۰۲۰ را از آن خود می کند. شایعات از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، رم ۸ یا ۱۲ - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پاوه استان کردستان - گیگابایتی و حافظه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پاوه استان کردستان - داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی خبر می دهند و این یعنی با گوشی قدرتمندی طرف هستیم که شانه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پاوه استان کردستان - به شانه پرچمداران دیگر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پاوه استان کردستان - می ایستد.

گفته می شود وان پلاس ۸ از شبکه 5G هم پشتیبانی می کند که در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پاوه استان کردستان - این صورت لقب ارزان - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پاوه استان کردستان - ترین گوشی 5G دنیا را به - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پاوه استان کردستان - خود اختصاص خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone