🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  2. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  3. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  4. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  5. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19643.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

جریمه ۲۵۰ میلیون دلاری توییتر به خاطر نقض حریم خصوصی کاربران

کمیسیون فدرال تجارت ایالات متحده مجموعه تحقیقاتی گسترده را پیرامون استفاده از شماره موبایل و آدرس ایمیل کاربران جهت تبلیغات هدفمند از سوی توییتر را در دست بررسی دارد و طبق پیش بینی‌ها جریمه‌ای ۲۵۰ ...

کمیسیون فدرال تجارت ایالات متحده مجموعه تحقیقاتی گسترده را پیرامون استفاده از شماره موبایل و آدرس ایمیل کاربران جهت تبلیغات هدفمند از سوی توییتر را در دست بررسی دارد و طبق - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - پیش بینی‌ها جریمه‌ای ۲۵۰ میلیون دلاری - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - انتظار این شبکه اجتماعی را می‌کشد.

مجموعه تحقیقات کمیسیون فدرال تجارت از اکتبر سال - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - گذشته شروع شده و به صورت موشکافانه وضعیت «استفاده از شماره تلفن و آدرس ایمیل کاربران که جهت حفظ امنیت دریافت شده - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - در راستای ارائه تبلیغات هدفمند بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹» را بررسی می‌کند. بر اساس تحلیل کارشناسان امنیتی جریمه‌ای بین ۱۵۰ میلیون دلار - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - تا ۲۵۰ میلیون دلار بعد از اتمام تحقیقات گریبان توییتر را خواهد گرفت.

در سال ۲۰۱۹ توییتر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - در بلاگی عنوان کرد - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - «به صورت سهوی» برخی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - شماره‌های موبایل و - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - آدرس‌های ایمیل کاربران که جهت احراز هویت ارائه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - شده بود، - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - در لیست اطلاعات مربوط به تبلیغات قرار گرفته است. این کمپانی ضمن تایید اتفاق رخ داده نوشت: «این - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - یک اشکال فنی بود و ما - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - به - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - خاطر آن عذرخواهی می‌کنیم. در تاریخ ۱۷ سپتامبر ما این مشکل را رفع کردیم و دیگر از شماره موبایل و آدرس ایمیل کاربران که جهت احراز هویت دومرحله‌ای - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - دریافت شده برای تبلیغات هدفمند استفاده نمی‌شود».

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان

طبق گزارش Financial Times، توییتر اواخر ماه ژولای شکایتی از سوی کمیسیون فدرال تجارت دریافت کرده است که به نقض قرارداد بین این سازمان و شبکه اجتماعی مورد بحث اشاره دارد. این قرارداد کمپانی را از استفاده بدون اجازه از اطلاعات مرتبط با احراز هویت و امنیت کاربران منع می‌کند و آنها را به رعایت اصول و نگهداری مشخصات مهم امنیتی وادار می‌سازد.

بر اساس پیش بینی‌ها، جریمه ۱۵۰ میلیون دلاری توییتر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - اجتناب ناپذیر خواهد بود و مدیران شرکت از همین حالا این رقم را جهت پرداخت غرامت کنار گذاشته‌اند. اما - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - اگر اوضاع - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - به - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - خوبی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - پیش نرود - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان - و توییتر به موارد بیشتری متهم شود، ممکن است رقم جریمه احتمالی تا ۲۵۰ میلیون دلار نیز بالا برود.

- تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ابهر استان زنجان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone