🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  2. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  3. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  4. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  5. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19662.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اپل از استارتاپی با ۵ کارمند به بهانه شباهت لوگوی گلابی آنها با سیب گاز زده شکایت کرد

اپل از شرکتی به نام «Prepear» که در زمینه خدمات غذایی فعالیت می‌کند، به علت لوگوی گلابی شکل شکایت کرده و خواستار تغییر آن شده است. به گفته موسسان Prepear که اسپین آف سرویس «Super ...

اپل از شرکتی به نام «Prepear» که در زمینه خدمات غذایی فعالیت می‌کند، به علت لوگوی گلابی شکل شکایت کرده و خواستار تغییر آن شده است.

به گفته موسسان Prepear که اسپین آف سرویس «Super Healthy Kids» محسوب می‌شود، اپل نسبت به لوگوی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گلستان استان گلستان - این شرکت معترض است و تغییر لوگوی گلابی شکل این شرکت را مطرح کرده است:

«طبق گفته بنیانگذاران، اپل با لوگوی تجاری مورد استفاده در این کسب و کار کوچک مخالفت کرده و خواستار تغییر لوگوی گلابی شکل آن شده است. این لوگو نشان‌دهنده فعالیت این شرکت در زمینه مدیریت دستور غذا و همچنین برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی است.»

Prepear روی ابعاد کوچک کسب و کار خود تاکید و اعلام کرده که این سرویس تنها ۵ کارمند دارد. دعوای حقوقی میان اپل و این سرویس چندین هزار دلار برای - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گلستان استان گلستان - Prepear هزینه به همراه داشته و آن‌ها مجبور به اخراج یکی از کارکنان برای پرداخت هزینه‌ها شده‌اند. با وجود - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گلستان استان گلستان - چنین موضوعی، این کسب و کار به تعهد اخلاقی برای مقابله با اقدام قانونی تهاجمی اپل اشاره کرده است.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گلستان استان گلستان

این سرویس اعلام کرده که اپل با چندین لوگو که در آن‌ها از میوه استفاده شده، مخالفت کرده و اجازه نمی‌دهند کسب و کارهای کوچک چنین لوگویی را برای - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گلستان استان گلستان - خود انتخاب کنند. این اقدامات اپل باعث شده که این لوگوها تغییر کنند یا استارتاپ‌ها به سراغ آن‌ها نروند، چرا که کسب و کارهای کوچک باید با پرداخت هزاران دلار در دادگاه با این غول فناوری آمریکایی مقابله کنند که مسلما چنین هزینه‌ای برای استارتاپ‌ها بسیار سنگین است.

Prepear اعلام کرده:

«حمله حقوقی یکی از بزرگترین کمپانی‌ها در جهان، تجربه ترسناکی است، حتی اگر کار اشتباهی انجام نداده‌ - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گلستان استان گلستان - باشید. این تجربه به ما نشان داد که چرا اکثر کسب و کارها راضی به تغییر لوگوی خود می‌شوند. ما نسبت به مقابله با اقدامات تهاجمی اپل و حفاظت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گلستان استان گلستان - از لوگوی خود، احساس تعهد اخلاقی می‌کنیم. ما با این - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گلستان استان گلستان - کار نه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گلستان استان گلستان - تنها از لوگوی خود دفاع می‌کنیم، بلکه به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گلستان استان گلستان - کمپانی‌های بزرگ نیز گوشزد می‌کنیم که چنین رفتاری با کسب و کارهای کوچک عواقبی دارد.»

این سرویس یک دادخواست اینترنتی برای پایان اقدامات تهاجمی غول فناوری آمریکایی راه‌اندازی کرده و تا به امروز ۱۳ هزار امضا برای آن جمع آوری شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone