🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  2. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  3. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  4. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  5. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41354.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مشخصات موبایل HTC U11 Life پیش از رونمایی افشا شد

ماه گذشته گزارشی مبنی بر عرضه موبایل HTC U11 Life با اندروید خالص منتشر شد و حالا یک منبع معتبر دیگر به نام «LlabTooFeR» علاوه بر تائید گزارش قبلی بخشی از مشخصات این اسمارت فون را ...

ماه گذشته گزارشی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مبنی بر عرضه موبایل HTC U11 Life با اندروید خالص منتشر شد و حالا یک منبع معتبر دیگر به نام «LlabTooFeR» علاوه بر تائید گزارش قبلی بخشی از مشخصات این اسمارت فون را نیز در توییتر فاش کرده است.

بر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - این اساس U11 Life به صورت پیش فرض با اندروید خالص اوریو عرضه شده و بروزرسانی ها را مستقیما از گوگل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دریافت می کند.

به گفته LlabTooFeR - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - این دستگاه به چیپست اسنپدراگون 630 با پردازنده هشت هسته ای مجهز است و در دو مدل با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - حافظه داخلی تولید می شود.

U11 Life از نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن fullHD بهره می برد. - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دوربین های اصلی و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سلفی هردو به سنسورهای 16 مگاپیکسلی مجهز بوده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و وظیفه تامین انرژی نیز برعهده یک باتری 2600 میلی آمپرساعتی است.

این موبایل از استاندارد IP67 مقاومت در برابر پاشیدن آب و گرد و غبار برخوردار است اما شرکت سازنده از فراهم کردن امکان پشتیبانی از کارت حافظه خودداری کرده است.تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

پشتیبانی U11 Life از Edge Sense امکان انجام وظایف مختلفی از قبیل راه اندازی یک برنامه خاص با فشردن کناره - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - های بدنه را فراهم می کند. هدفون های USonic نیز تجربه شنیداری منحصر بفردی را برای خریداران به ارمغان خواهند آورد.

باتوجه به نام دستگاه انتظار می رود طراحی این موبایل به پرچمدار فعلی اچ تی سی یعنی U11 شباهت زیادی داشته باشد اما در این گزارش - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به جنس بدنه اشاره نشده است. اچ تی سی قرار است تا اوایل زمستان از U11 - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - Life رونمایی کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone