🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  2. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  4. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  5. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41352.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

استرالیا به دنبال ایجاد یک سیستم ملی شناسایی چهره است

بر اساس گزارش ها «مالکوم ترنبول» نخست وزیر استرالیا از ایالت های مختلف این کشور خواسته امکان دسترسی دولت فدرال به گواهینامه های رانندگی، برای ایجاد یک پایگاه داده ملی را فراهم کنند. آقای ترنبول امروز ...

بر اساس گزارش ها «مالکوم ترنبول» نخست وزیر استرالیا از ایالت های مختلف این کشور خواسته امکان دسترسی دولت فدرال به گواهینامه های رانندگی، برای ایجاد یک پایگاه داده ملی را فراهم کنند. تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربیآقای ترنبول امروز در مصاحبه با رادیو ABC گفته است:

ما با کنار هم قرار دادن داده های گواهینامه های رانندگی می توانیم یک سیستم یکپارچه را برای شناسایی سریعتر شهروندان فراهم کنیم. این سیستم می تواند هنگام شناسایی افراد متهم به دست داشتن در فعالیت های تروریستی بسیار مفید باشد.

دولت این کشور با استفاده از تصاویر گواهینامه ها و دیگر داده های شخصی موجود در آن پایگاه داده ای جامع را از اطلاعات شهروندان ایجاد خواهد کرد. علاوه بر این با مجهز کردن دوربین های نظارتی نصب شده در فروشگاه ها، ورزشگاه ها و مراکز دیگر به - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سیستم شناسایی چهره و تطبیق آن با پایگاه داده موجود به سادگی افراد مورد نظر را شناسایی خواهد کرد.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربیدر - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - حال حاضر نیز این کشور از پایگاه داده مبتنی بر پاسپورت های افراد استفاده می کند که شامل نیمی از شهروندان این کشور است. از نظر آقای ترنبول استفاده همزمان از این دو سامانه می تواند توان مقابله - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - این - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کشور با تهدیدات امنیتی را به مراتب افزایش - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می دهد.

نخست وزیر استرالیا تائید - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می کند که هدف آنها استفاده از گواهینامه های رانندگی و دیگر مدارک هویتی برای دسترسی سریع به اطلاعات مورد نیاز بصورت خودکار و کنار گذاشتن روش های سنتی و کند فعلی است.

در ادامه می توانید ویدئویی از نحوه شناسایی افراد توسط دوربین های نظارتی متصل به پایگاه داده را تماشا نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر همایون نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
وقت بخیر شرکت شما آیا فلکه قیام شاهین دژ کار انجام میده؟
پاسخ: بله در فلکه قیام شهر شاهین دژ خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone