🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا امکان تعمیر در محل وجود دارد یا باید حتما به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت کار نکردن پکیج چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شعله پکیج و برد اصلی، شیرکنترل کننده، اشکال در سیم کشی قطعات، فنو... میتواند باعث کار نکردن پکیج شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: قطعه جرقه زن در پکیج چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جرقه زن وظیفه دارد فعالیت خود را قبل از رها سازی گاز، توسط شیر برقی گاز شروع کنند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای پکیج ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی پکیج و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی است.
  5. سوال: دلایل نور و آتش پیلوت چیست؟
    پاسخ: خرابی ترموکوبل، مشعل، جرقه زن و... از موارد ایجاد این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41353.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

تمام موبایل های HMD با برند نوکیا به اندروید P ارتقا خواهند یافت

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، کمپانی «HMD Global» متعهد شده تمام موبایل های اندرویدی خود با برند نوکیا (حتی مدل ارزان قیمت و ضعیف تر نوکیا 3) را تا پایان سال میلادی جاری ...

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، - تعمیرات پکیج آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کمپانی «HMD Global» متعهد شده تمام موبایل های اندرویدی خود با برند نوکیا (حتی مدل ارزان قیمت و ضعیف تر - تعمیرات پکیج آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نوکیا 3) - تعمیرات پکیج آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - را تا پایان سال میلادی جاری به اندروید 8 اوریو ارتقا دهد.

شرکت مورد بحث حالا پا را فراتر گذاشته و طی یک بیانیه رسمی اعلام کرده همه محصولات اندرویدی خود را پس از معرفی اندروید P توسط گوگل، به این سیستم عامل مجهز خواهد کرد.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

البته مسلماً به روزرسانی مذکور - تعمیرات پکیج آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شامل دستگاه های بعدی (حتی نوکیا 2 که ارزان ترین محصول HMD خواهد بود) نیز می شود و برند نوکیا را در موقعیت خوبی از نظر پشتیبانی و جلب رضایت مشتریان قرار خواهد داد.

امکان روت کردن موبایل های نوکیا در آینده فراهم خواهد شد

همچنین - تعمیرات پکیج آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - لازم به ذکر است که پیش از این مدیر عامل نوکیا - تعمیرات پکیج آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - با اشاره به نگرانی های امنیتی، از عدم امکان آنلاک - تعمیرات پکیج آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کردن «Bootloader» و نصب رام های متفرقه در محصولات شرکتش خبر داده بود که با واکنش شدید کاربران - تعمیرات پکیج آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و مشتریان مواجه شد. از همین رو مدیران کمپانی پس از مشورت، اعلام کردند که امکان روت کردن موبایل های نوکیا را در آینده فراهم خواهند کرد.

گفتنی است امکان مورد اشاره به صورت تدریجی برای مدل های مختلف ارائه می شود و جالب اینجاست که مدیر فناوری - تعمیرات پکیج آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نوکیا «میکو جاکولا»، در توییتر از کاربران پرسیده که علاقه مندند کدام مدل زودتر از بقیه قابلیت روت کردن را پیدا کند:

تعمیرات پکیج آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هومهر نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما، مشکلاتی که بر پایه تجربه بنده در پکیج آریستون Cares x 24ff شناخته شده است عبارتند از:

1- خرابی کامل ایمنی: این مشکل ناشی از خرابی سنسور ایمنی در داخل دستگاه است که معمولا با خطا پیام "FFF" روی نمایشگر ظاهر می شود. برای رفع این مشکل باید سنسور ایمنی تعویض شود.

2- خرابی مبدل حرارتی: این مشکل با دور زدن گردش آب در داخل پکیج همراه است. در این صورت، یکی از شیرهای تغذیه آب را باید بسته و مبدل حرارتی را با یک واحد جدید تعویض کرد.

3- خرابی پمپ: این مشکل با ایجاد صدای بلند و قابل ملاحظه توسط پمپ در واحد پکیج همراه است. برای رفع این مشکل باید پمپ را تعویض کرد.

برای تعمیر پکیج آریستون Cares x 24ff در شهر بستان آباد منطقه روستای شیرین بلاغ، می توانید با مرکز خدمات تعمیراتی مجاز آریستون در شهر هماهنگی کنید. هزینه تعمیرات بستگی به نوع مشکل و قطعات مصرفی دارد. با تشکر از شما به خاطر اعتماد و مشاوره، به امید روزی خدمت رسانی در خدمت شما هستیم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone