🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33138.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

ارتقای ناگهانی اپلیکیشن‌های ساعت جدید اپل به نسخه ۶۴ بیتی

یک قابلیت مبهم در نرم افزار توسعه Xcode کمپانی اپل باعث ارتقای اپلیکیشن های ۳۲ بیتی اپل واچ به نسخه های ۶۴ بیتی طی ماه گذشته شده که یک توفیق اجباری و غیر منتظره برای توسعه ...

یک قابلیت مبهم در نرم افزار توسعه Xcode کمپانی اپل باعث ارتقای اپلیکیشن های ۳۲ بیتی اپل واچ به نسخه های ۶۴ بیتی طی ماه گذشته شده که یک توفیق اجباری و غیر منتظره برای توسعه دهندگان این اپ ها به شمار می رود.

نسخه فعال شده بیت کد (Enable Bitcode) سه سال قبل در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت اما برخی تبدیل نسخه اپ ها - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در ساعت هوشمند جدید را به این ویژگی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نسبت داده اند.

پشتیبانی از کد بیتی سه سال قبل به Xcode 7 اضافه شد و پس از آن به گزینه ای انتخابی برای اپ های iOS و گزینه ای الزامی برای watchOS و tvOS تبدیل شد. بیت کد در واقع واسطی بین شکل قابل درک کدهای برنامه برای انسان و فرم ماشینی آن است که توسط کامپایلر Clang ایجاد می شود. Clang کامپایلری از سری زبان های C/ C++/ Objective-C می - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - باشد که توسط اپل در کامپایل اپ های iOS و macOS مورد استفاده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - قرار می گیرد. تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقیدلیل روی آوردن اپل به نسخه فعال شده بیت کد - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - این است که با استفاده بیت کد تعبیه شده در اپ - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - قادر به کامپایل دوباره آنها بدون نیاز به برقراری ارتباط با توسعه دهنده است.

حالا به نظر می رسد که این ویژگی مزایای خود را نشان داده و اپل با استفاده از آن برنامه های ۳۲ بیتی اپل واچ سری ۴ را بدون به دردسر انداختن توسعه دهندگان، به نسخه های سریعتر ۶۴ بیتی ارتقا - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - داده است. این بهینه سازی مدیون چیپست ۶۴ بیتی S4 در اپل واچ سری ۴ است که نسبت به چیپست S3 نسل قبلی تا حد - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - زیادی بهبود پیدا - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کرده. پیش از این برخی از توسعه دهندگان به خاطر فقدان منابع و کارایی پایین S3 قید توسعه اپ برای این ساعت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - هوشمند را زده بودند اما نسخه جدید آن ممکن است ورق را برگرداند.

تاکنون گزارشی از وقوع مشکل در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن های ۶۴ بیتی این ساعت هوشمند منتشر نشده، هرچند بخشی از این سکوت احتمالا ناشی از دامنه محدود اپلیکیشن های این ساعت است.

 

تماشا  کنید: بررسی قابلیت تشخیص افتادن اپل واچ سری ۴

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone