🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  3. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  4. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  5. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32354.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

دبیر شورای عالی فضای مجازی: احتمال رفع فیلتر تلگرام وجود دارد

«ابوالحسن فیروزآبادی» دبیر شورای عالی فضای مجازی امروز در حاشیه حضور در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره شبکه‌های اجتماعی و اوضاع فیلترینگ و مسدودسازی آنها توضیحاتی داد. به گفته فیروزآبادی هنوز در خصوص ...

«ابوالحسن فیروزآبادی» دبیر شورای عالی فضای - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مجازی امروز در حاشیه حضور در - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره شبکه‌های اجتماعی و اوضاع فیلترینگ و مسدودسازی آنها توضیحاتی داد. به گفته فیروزآبادی هنوز در خصوص فیلتر اینستاگرام هیچ بحث خاصی صورت نگرفته - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و رفع فیلتر توییتر نیز در گروی اقدامات دادستان است. او همچنین توضیح داد که در صورت خدمات پایدار پیام‌رسان‌های بومی، احتمال اینکه تلگرام رفع فیلتر شود دور از ذهن نیست.

دبیر شورای عالی فضای مجازی در حاشیه این نشست گفت:

«ما برای پیام‌رسان‌ها در - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شورای عالی فضای مجازی مصوبه داریم و آن مصوبه در حال اجراست، فعلا به طور خاص راجع به اینستاگرام هیچ بحثی نشده است. هرچند که از قدیم و سال‌های گذشته، مردم و نخبگان بعضا در رابطه با باز - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شدن یا بسته شدن برخی از پیام‌رسان‌ها صحبت‌هایی را انجام می‌دهند.»

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

فیروزآبادی تاکید کرده که در این شورا نه در رابطه با باز شدن توییتر و نه در رابطه با بسته شدن اینستاگرام - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - هیچ بحث و بررسی تا کنون صورت نگرفته است:

«تلگرام نیز فعلا به همین صورت، به هر حال یک تصمیم قضایی بوده است که اتخاذ شده و رویکرد را خروج از انحصار تلگرام بوده است که با تصمیم قضایی که گرفته - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شد؛ این بحث خروج از انحصار تا حدودی محقق شد.»

فیروزآبادی به این پرسش که آیا پس از رفع انحصار احتمال رفع فیلتر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تلگرام وجود دارد یا خیر چنین پاسخ داده است: «اگر خدمات داخلی پایداری برقرار شود، احتمال تجدید نظر وجود دارد که البته بر عهده قوه قضاییه است.»

فیروز آبادی پیش‌تر از مردم خواسته بود تا در کوچ به پیام‌رسان‌های بومی با دولت همکاری کنند.

وزیر ارتباطات کشورمان نیز چندی پیش رفع فیلتر تلگرام را منوط به تصمیم ارگانی که دستور فیلتر و مسدودسازی آن را صادر کرده دانسته بود و گفته بود «خصوص رفع فیلتر تلگرام اظهار نظری ندارم و در این زمینه باید از مرجع فیلترینگ سوال کرد که آیا - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تلگرام رفع فیلتر می‌شود یا خیر؟ ما تلگرام را فیلتر نکرده‌ایم و باید در این خصوص دستگاه قضایی کشور تصمیم‌گیری کند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وهوگون نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
منطقه سربازان گمنام سراب کار انجام میدید
پاسخ: بله در سربازان گمنام شهر سراب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone