🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  3. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  4. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  5. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32353.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

بوئینگ به نقص فنی فضاپیمای سرنشین دار Starliner اعتراف کرد

مقامات بوئینگ تأیید کردند فضاپیمایی که قرار بود فضانوردان ناسا را به ایستگاه فضایی بین المللی ببرد در تست فرود اضطراری خود در ماه ژوئن با مشکلی جدی مواجه شده و به همین دلیل، پروژه ...

مقامات بوئینگ تأیید کردند فضاپیمایی که قرار بود فضانوردان ناسا را به ایستگاه فضایی بین - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - المللی ببرد در تست فرود اضطراری خود در ماه ژوئن با مشکلی جدی مواجه شده و به همین دلیل، پروژه باز هم به تعویق می افتد.

در بیانیه ای که در - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نشریه واشنگتن پست منتشر - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شده، مدیران ارشد بوئینگ می گویند پس از انجام تحقیقات جامع به کمک ناسا و دیگر متخصصین این حوزه، توانسته اند علت مشکل نشت سوخت از فضاپیما را پیدا کنند و راهکار رفع آن را نیز یافته اند. با این حال زمان بندی پروژه باز هم به تأخیر خواهد افتاد، آن هم در حالی که به زودی قرار است سرنشینان اولین عملیات پرتاب فضاپیمای بوئینگ به شکل رسمی اعلام شوند.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

بوئینگ در کنار اسپیس اکس با ناسا قرارداد بسته تا فضانوردان آمریکایی را به ایستگاه - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - فضایی بین المللی ارسال کند. این برنامه های تجاری می توانند توانایی پرتاب انسان به فضا را دوباره در اختیار آمریکایی ها قرار دهند، چون این کشور از زمان پایان کار شاتل فضایی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در سال 2011 برای اعزام فضانورد به روسیه متکی بود و به ازای هر نفر، 80 میلیون دلار به این کشور پرداخت می کرد.

بدین - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - منظور، دولت آمریکا و آژانس فضایی ناسا قراردادی 4.2 میلیارد دلاری را با بوئینگ منعقد کرده اند، در حالی که اسپیس اکس تعداد مشابه پرتاب را با هزینه کمتر یعنی 2.6 میلیارد دلار انجام - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می دهد. طبق برنامه، قرار است اولین پرتاب سرنشین دار از خاک آمریکا در سال جاری به اجرا درآید.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

با این حال به خاطر مشکلاتی که هر دو شرکت تجربه کرده اند و همچنین موافقت نکردن دیوان محاسبات آمریکا، شاید ناسا دسترسی به ایستگاه فضایی را از دست بدهد، سازه ای که ساخت و راه اندازی اش بیش از 100 میلیارد دلار هزینه روی دست ایالات متحده گذاشته است. - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ناسا ماه آینده می خواهد زمان بندی جدید پرتاب های سرنشین دار را اعلام کند.

 

تماشا کنید: اندازه واقعی راکت های اسپیس - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اکس در مقایسه با سازه های معروف

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ماهان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام وقت بخیر آیا یک سوالی دارم شما دور و بر ورزش کلیبر تعمیرات دارید؟
پاسخ: بله در ورزش شهر کلیبر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone