🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  3. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  4. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  5. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32355.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام از نخستین آنتن mmWave 5G برای موبایل های هوشمند رونمایی کرد

کارهای متعددی باید انجام شود تا رویای دستیابی به اینترنت 5G روی موبایل های هوشمند امکان پذیر باشد. باید بر سر استانداردهای جدید توافق شود، مودم های جدید توسعه یابند و سخت افزارهای شبکه جدید ...

کارهای متعددی باید انجام شود تا رویای دستیابی به اینترنت 5G روی موبایل های هوشمند امکان پذیر باشد. باید بر سر استانداردهای جدید توافق شود، مودم های جدید توسعه یابند و سخت افزارهای شبکه جدید روی برج های مخابراتی متصل شوند. اما کوالکام حالا یکی از موانع - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جوانرود استان کردستان - بزرگ این راه را برداشته و از ماژول های آنتن QTM052 mmWave رونمایی کرده؛ نخستین آنتنی که از طیف های لازم برای رسیدن به سرعت 5G روی اسمارت فون ها پشتیبانی می - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جوانرود استان کردستان - کند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جوانرود استان کردستان

طیف های شبکه mmWave سرعت اتصالات را به شکلی چشمگیر افزایش می دهد اما مشکل اینجاست که شبکه مورد اشاره بُرد کمتری دارد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جوانرود استان کردستان - و با موانعی معمولی مثل دیوار یا حتی دست کاربر، سیگنال آن از دست می رود. اما کوالکام مدعی شده که آنتن QTM052، راه حلی برای این مشکل ارائه می کند.

این سخت افزار کوچک که کمابیش هم اندازه یک سکه است، از چهار آنتن بهره می برد (که به کمک الگوریتم های کوالکام) به نزدیک ترین برج 5G متصل می شوند. این قطعه حتی می تواند سیگنال را از روی سطوح پیرامون بجهاند. QTM052 عمداً اینقدر کوچک ساخته شده تا تولیدکنندگان موبایل بتوانند آن را داخل حاشیه دستگاه جای دهند. از طرفی مودم X50 5G کوالکام هم به گونه ای ساخته شده که از چهار آنتن چهار تایی، هرکدام در یک طرف از موبایل، پشتیبانی می کند و بنابراین با دسترسی به 16 آنتن - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جوانرود استان کردستان - مختلف، دیگر هرچقدر هم تلاش کنید قادر به بلوکه کردن سیگنال ها نخواهید بود.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جوانرود استان کردستان

اگر راهکار کوالکام همانطور که تبلیغ می شود در شرایط واقعی نیز عمل کند، قطعاً با - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جوانرود استان کردستان - راه حلی بسیار هوشمندانه طرف هستیم که می تواند راه را برای توسعه دیوایس های مبتنی بر mmWave 5G هموار کند. خوشبختانه لازم نیست زیاد منتظر بمانیم و کوالکام می گوید نخستین موبایل های مجهز به QTM052 تا اوایل سال 2019 از راه می رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone