🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  2. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  3. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  4. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  5. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29577.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

خودنمایی نمایشگرهای هولوگرافیک سه بعدی در CES 2019 [تماشا کنید]

این روزها بزرگان تکنولوژی به دنبال روش‌های جدید و جالبی برای نمایش محصولات تصاویر مختلف به صورت سه بعدی هستند. هایپرویژن (Hypervsn) هم طی چند سال گذشته سعی کرده گجت‌های مختلفی در این زمینه عرضه ...

این روزها بزرگان تکنولوژی به دنبال روش‌های - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - جدید و جالبی برای نمایش محصولات تصاویر مختلف به صورت سه بعدی هستند. هایپرویژن (Hypervsn) هم طی چند سال گذشته سعی کرده گجت‌های مختلفی در - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این زمینه عرضه کند و - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تصاویر هولوگرافیک سه بعدی را جلوی چشم - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مخاطب به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نمایش بگذارد. سیستم به نمایش در‌‌امده از این سیستم در نمایشگاه CES 2019 به قدری جالب و چشم نواز است که بیشتر به مفهوم مطرح شده در فیلم‌های - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - علمی-تخیلی شباهت دارد.

Hypervsn یک نمایشگر سه بعدی هولوگرافیک ۵۶ - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سانتی متری را با - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نام Hypervsn Solo معرفی کرده که تصاویر این - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - چنینی را به سرعت مقابل چشم بازدیدکنندگان می آرود. البته از نسخه‌ ۷۵ سانتی متری این گجت نیز در همین نمایشگاه  - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - رونمایی شده که - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - قادر است محتوای بسیار بزرگی را به تصویر بکشد.

کمپانی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - یاد شده سعی کرده محتوای بسیار زیادتر و بزرگتری را هم به همین منظور طراحی کند. علاوه بر این کاربران می‌توانند با استفاده از - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - استودیو سه بعدی همین شرکت، بعد سوم را به محتوای دو بعدی خودشان اضافه کرده و محتوای زیباتری را خلق کنند.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

شاید از نظر بسیاری چنین محصولی شمایلی از آینده را به زندگی روزانه‌ی کاربران اضافه کند اما برخی باور دارند هنوز نمی‌توان برای این گجت‌ها در صنعت، کاربرد بسیاری - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - پیدا کرد و از آنها استفاده نمود. با این وجود  Hypervsn هدف مهمتری از توسعه‌ی سیستم‌های این چنینی دارد.

کمپانی یاد شده باور دارد می‌توان دیوار‌های نمایشگر خود را برای نمایش تصاویر سه بعدی غول آسا استفاده کند چرا که این مسئله به صورت تئوری امکان پذیر است. همچنین این شرکت برنامه دارد که قابلیت‌های تعاملی را به این سیستمها اضافه نموده و با بهره گیری از سنسور‌های حرکتی پای - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این محصولات را به صنعت گیمینگ باز کند.

Hypervsn هنوز قیمتی برای مدل ۷۵ سانتی متری خود اعلام نکرده اما کاربران می‌توانند با سرف هزینه ای معادل ۱۵ هزار دلار، نمایشگرهای هولوگرافیک ۵۶ سانتی را خریداری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone