🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  2. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  3. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  4. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  5. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29564.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

گزارش سال ۲۰۱۸ سنسور تاور: گوگل پلی در میزان رشد درآمدها از اپ استور سبقت گرفت

سنسور تاور به عنوان یکی از شرکت‌های تحلیلگر آماری با سابقه و مورد احترام صنعت موبایل، به تازگی از اعداد و ارقام جدید فروش اپلیکیشن‌ها در دو فروشگاه گوگل پلی و اپ استور پرده برداشته. ...

سنسور تاور به عنوان یکی از شرکت‌های تحلیلگر آماری - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابل استان مازندران - با سابقه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابل استان مازندران - و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابل استان مازندران - مورد احترام صنعت موبایل، به تازگی از اعداد و ارقام جدید فروش - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابل استان مازندران - اپلیکیشن‌ها در دو فروشگاه گوگل پلی و اپ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابل استان مازندران - استور پرده برداشته. این آمار که مربوط به سال گذشته میلادی هستند، اطلاعات جالبی را در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابل استان مازندران - اختیار توسعه‌دهندگان و کاربران می‌گذارند.

طبق آمار سنسور تاور، اپل همچنان در میزان درآمدزایی از فروش اپلیکیشن‌های iOS به پیشتازی خود ادامه می‌دهد. با این وجود، فروشگاه گوگل پلی در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابل استان مازندران - سال 2018 درصد رشد بیشتری را در زمینه درآمدزایی نسبت به فروشگاه رقیب تجربه کرده است.

در گزارش منتشر شده می‌خوانیم گوگل پلی استور موفق شده که در بازه زمانی سال 2018، به میزان 24.8 میلیون دلار از میزبانی اپلیکیشن‌ها درآمدزایی کند که رشدی 27.3 درصدی را نسبت به همین آمار در سال 2017 نشان می‌دهد. کل - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابل استان مازندران - درآمدهای گوگل پلی در سال گذشته به 19.5 میلیارد دلار می‌رسید که حالا توانسته با افزایش 5.3 میلیارد دلاری، رکورد قابل توجهی را جابجا کند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابل استان مازندران

اما در قیاس با - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابل استان مازندران - گوگل، اپ استور - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابل استان مازندران - اپل با این که دو برابر درآمدزایی بیشتر (46.6 میلیارد دلار) را در سال 2018 تجربه کرده اما میزان رشد سالانه‌اش فقط 20.4 درصد بوده که از رشد 27.3 درصدی گوگل پلی در همین بازه رقم کمتری - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابل استان مازندران - بوده است.

آمار سال گذشته سنسور تاور نشان می‌داد که هر دو فروشگاه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابل استان مازندران - از نظر میزان رشد درآمدزایی تقریبا با هم برابر بودند. در این بازه، یعنی از ابتدای سال 2016 تا پایان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابل استان مازندران - 2017، هم گوگل پلی و هم اپ استور رشدی تقریبا 34 درصدی را نشان می‌دادند. از این آمار و مقایسه‌اش با اعداد و ارقام سال 2018 می‌توان اینطور برداشت کرد که امسال میزان رشد درآمدزایی در هر دو فروشگاه با کاهش قابل ملاحظه‌ای مواجه بوده است.

اما بد نیست بدانید که در آمار گوگل - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابل استان مازندران - پلی، بازار چین لحاظ نشده چرا که اپلیکیشن‌های این فروشگاه در این کشور قابل دسترسی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابل استان مازندران - نیستند. این در حالیست که کاربران چینی می‌توانند از فروشگاه اپ استور اپل خرید کنند - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابل استان مازندران - و این موضوع یقینا روی فروش و رشد بهتر این شرکت آمریکایی تأثیر می‌گذارد.

به گزارش سنسور تاور، تیندر پردرآمدترین اپلیکیشن‌ سال گوگل پلی بوده و محصولات دیگری مثل نتفلیکس، پندورا، گوگل درایو و گوگل وان پس از آن در مقام‌های بعدی قرار گرفته‌اند. در دسته بازی‌ها نیز پوکمون گو، کلش رویال، کلش آو کلنز و کندی کراش ساگا صدر جدول پردرآمدترین محصولات سرگرمی را به خود اختصاص داده‌اند.

در صورت تمایل می‌توانید نسخه کامل گزارش سنسور تاور را از این لینک مطالعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone