🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  2. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  5. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29570.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

فورد رباتی برای تست صندلی ماشین ساخته که عرق می کند [تماشا کنید]

بسیاری از کاربران مدعی می‌شوند که صنعت تکنولوژی به روزمرگی رسیده‌ و دیگر هیچ شرکتی ایده‌های جدیدی را امتحان نمی‌کند. بدین ترتیب آینده‌ای که تصورش را می‌کردیم هیچگاه رخ نخواهد داد و دوره‌ی خلاقیت سالهاست ...

بسیاری از کاربران مدعی می‌شوند که صنعت - تعمیرات تلویزیون سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تکنولوژی به روزمرگی رسیده‌ و دیگر هیچ شرکتی ایده‌های جدیدی را امتحان نمی‌کند. بدین - تعمیرات تلویزیون سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ترتیب آینده‌ای که تصورش را می‌کردیم هیچگاه رخ نخواهد - تعمیرات تلویزیون سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - داد و دوره‌ی خلاقیت سالهاست که به پایان رسیده. در جواب این افراد می‌توان ویدیویی پخش نمود و گفت فورد رباتی برای تست صندلی ماشین ساخته که عرق می کند - تعمیرات تلویزیون سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تا از راحتی خریدارانش اطمینان حاصل کند.

سال ۲۰۱۷ میلادی، فورد از رباتی به نام Robutt رونمایی کرد که در واقع سعی می‌کرد پروسه نشستن یک فرد روی صندلی ماشین را شبیه سازی کند تا بتواند بهترین کیفیت - تعمیرات تلویزیون سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را برای صندلی‌های ماشین‌ها فراهم کند.

روند عملکرد این ربات بدین صورت است که کوسن انتهایی این گجت با کمک یک دست رباتیک چندین - تعمیرات تلویزیون سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بار برای صندلی ماشین احیای - تعمیرات تلویزیون سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - قلبی انجام می‌دهد و طی چند روز محکم به آن ضربه می‌زند تا از استحکام و - تعمیرات تلویزیون سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در عین حال راحتی صندلی، اطمینان حاصل کند.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

حال این شرکت - تعمیرات تلویزیون سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - فاکتور عرق را به فرآیند آزمایش اضافه کرد تا آن را کامل کند. جالب اینجاست روند انجام شده مساوی ده سال تمام نشستن روی این ماشین است و اگر صندلی ماشینی بتواند از - تعمیرات تلویزیون سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این پروسه جان سالم به در ببرد، حتماُ گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.

کوسن انتهایی Robutt اکنون تا دمای ۳۶ درجه سلسیوس گرم می‌شود و تقریباً به مقدار نیم لیتر عرق می‌کند. کارشناسان کمپانی فورد مدعی شده‌اند که این تست‌ها کمک می‌کند - تعمیرات تلویزیون سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که صندلی‌های این ماشین‌ها از نظر دوام نیز آزمایش شوند.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

بدین ترتیب آنها قادر خواهند بود مواد مناسبی انتخاب کنند و محصولی تولید نمایند که در برابر چنین عواملی، آسیبی نبینند و حاضر لوکسشان حفظ نمایند.

البته به نظر می‌رسد کارشناسان بازاریابی فورد کارشان را خوب - تعمیرات تلویزیون سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بلدند چرا که سعی کردند با رسانه‌ای کردن چنین رباتی، نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازند و کلیک‌های زیادی را روانه محتوای وبسایتشان کنند. بدین شکل به راحتی نام فورد با نام و تصویر Robutt در ذهن کاربر گره می‌خورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone