🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  2. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  3. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  4. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  5. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29575.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

با این ربات از کودکان و سالمندان خانه نگهداری کنید

ربات جدیدی و جالبی به نام Bocco Emo  در نمایشگاه CES 2019 معرفی شد که در نگاه اول آنچنان وسیله‌ی کاربردی به نظر نمی‌آمد اما با بررسی ویژگی‌های خاص این گجت متوجه می‌شویم که می‌توان با ...

ربات جدیدی و جالبی به نام Bocco Emo  در نمایشگاه CES 2019 معرفی شد که در نگاه اول آنچنان وسیله‌ی کاربردی به نظر نمی‌آمد اما با بررسی ویژگی‌های خاص این گجت متوجه می‌شویم که می‌توان با - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابلسر استان مازندران - بکار بستن آن به راحتی از کودکان و سالمندان خانه نگهداری کرد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابلسر استان مازندران

این ربات در واقع بهترین وسیله برای ارتباط با ساکنین خانه‌ نظیر کودکان و سالمندانی است که تلفن هوشمندی ندارند. علاوه بر این حسگر‌هایی در آن تعبیه شده که قادر است حرکت ساکنین - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابلسر استان مازندران - خانه، دما و دیگر اتفاقات رخ داده در محل را نظارت کند.

کاربران می‌توانند تلفن‌های هوشمند خود را با این - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابلسر استان مازندران - ربات نگهداری سازگار کنند و اعلانات مشخصی از آن دریافت کنند تا از اتفاقات رخ داده برای منزل، کودک یا سالمندان حاضر در خانه باخبر شوند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابلسر استان مازندران

این ربات نگهداری به گفته‌ی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابلسر استان مازندران - سازندگانش - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابلسر استان مازندران - می‌تواند در حد محدود، احساسات به خرج دهد. برای مثال زمانی که پیغام خوشحال کننده‌‌ای را مخابره کند، گونه‌هایش سبز شده، با شور اشتیاق سر تکان می‌دهد و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابلسر استان مازندران - خنده‌های - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابلسر استان مازندران - بامزه‌ای سر می‌دهد.

از سوی دیگر در صورت مخابره‌ی پیغامی ناراحت کننده، گونه‌هایش قرمز شده، سرش را پایین می‌اندازد و آهی سر می‌دهد. به عبارت دیگر Emo می‌تواند به صدا و حضور کاربر عکس العمل نشان دهد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابلسر استان مازندران - و ایموجی فرستاده شده را ترجمه کند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابلسر استان مازندران

در این ربات چهار سنسور مختلف بکار رفته است. یک سنسور لرزشی برای تشخیص باز و بسته شدن در، حسگر دیگری که - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابلسر استان مازندران - با استفاده از تغییر میدان مغناظیسی می‌تواند قفل شدن در را بررسی کند. یک سنسور حرکتی که قادر است حضور فرد یا حیوان خانگی را تشخیص دهد و سنسور نظارت بر دما و رطوبت.

بدین ترتیب Bocco Emo می‌تواند تمامی خانه را تحت نظر قرار دهد و تمامی اطلاعات لازم را با ارسال اعلانات لازم سریعاً کاربر را - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابلسر استان مازندران - در جریان اتفاقات رخ داده قرار - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابلسر استان مازندران - دهد. این ربات، یک اپلیکیشن همراه هم دارد که تمامی اتفاقات را با یک جدول زمانی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone