🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  2. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  3. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  5. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29573.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

مرکز ماهر: ۳۰۰ بازی مخرب از فروشگاه‌های اندرویدی حذف شدند

یکی از مهمترین اهداف هکرها برای دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران، مارکت‌های اپلیکیشن‌ها هستند. روزانه بازی‌ها و برنامه‌های مخربی در فروشگاه‌های بزرگ قرار می‌گیرد که تشخیص بعضی از آن‌ها زمان‌بر است. همین فاصله زمانی هم ...

یکی از مهمترین اهداف هکرها برای دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران، مارکت‌های اپلیکیشن‌ها هستند. روزانه بازی‌ها و برنامه‌های مخربی در فروشگاه‌های بزرگ قرار می‌گیرد که تشخیص بعضی از آن‌ها زمان‌بر است. همین فاصله زمانی هم کافیست تا جمع بزرگی از کاربران به دام هکر‌ها بیافتند و با دانلود اپ‌های مخرب، امنیت مجازی خود را به خطر بیاندازند.

گوگل پلی و اپ استور مدت‌هاست که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند و حالا با توجه به گزارش «مرکز ماهر» ظاهرا فروشگاه‌های - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - اندرویدی داخلی، به خصوص کافه بازار نیز با این دسته از اپلیکیشن‌ها غریبه نیستند. در این گزارش مرکز ماهر به بررسی رفتار ۳۰۰ بازی حذف شده از کافه‌بازار پرداخته که همگی جزو اپ‌های دارای شبیه‌ساز بوده‌اند:

بازی‌های قدیمی کنسول، دسته‌ای از برنامه‌های فروشگاه های اندرویدی هستند که به دلیل خاطره انگیز بودن‌شان میان کاربران اندرویدی طرفداران زیادی دارند. برای اجرای این بازی‌های قدیمی در محیط اندروید لازم است شبیه‌سازی به منظور پیاده‌سازی و اجرای بازی وجود داشته باشد.

این فایل شبیه‌ساز اغلب در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - فایل نصبی برنامه (فایل apk) قرار دارد و پس از نصب، از کاربر خواسته می‌شود تا برنامه شبیه ساز را نصب کند. از آنجا که در اغلب این برنامه‌ها، فایل مربوط به شبیه‌ساز بدون پسوند apk در پوشه‌های جانبی برنامه اصلی قرار داده شده، در بررسی‌های امنیتی برنامه توسط فروشگاه‌های اندرویدی اغلب به وجود چنین فایلی توجه نمی‌شود.

در ادامه گزارش آمده که - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - این ۳۰۰ بازی مجموعا بیش از ۱۰۰ هزار نصب فعال داشته‌اند که رقم کمی نیست. این بازی‌ها که عموما ساختاری یکسان و تکراری داشته‌اند، با سه هدف مخرب عرضه شده بودند:

  • استفاده از سرویس‌های تبلیغاتی، علاوه بر سرویس‌های تبلیغاتی موجود روی برنامه اصلی
  • دانلود و نصب برنامه‌های دیگر (بدافزار یا برنامه‌های دارای - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - سرویس‌های ارزش افزوده)
  • جاسوسی و ارسال - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - اطلاعات کاربر به مهاجم

مرکز ماهر در ادامه گزارش خود به خطرات ناشی از بازی‌های دارای شبیه‌ساز اشاره کرده و اعلام نموده که فایل apk بسیاری از این نرم‌افزارهای شبیه‌ساز، ممکن است دستکاری شده و پس از نصب اعمالی خارج از حیطه قانونی خود انجام بدهند که می‌تواند از لحاظ امنیتی برای کاربران بسیار خطرناک باشد.

خوشبختانه با همکاری - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - کافه‌بازار، همه‌ی بازی‌های شبیه‌ساز متخلف مورد بررسی مرکز ماهر در حال حاضر از این مارکت حذف شده‌اند. به گفته «علی نوربخش»، مدیر عملیات کافه بازار، این فروشگاه اندرویدی برای تأیید هر اپلیکیشن تعدادی تست اولیه و مهم انجام می‌دهد که عمده تمرکز در این کار، روی دسترسی اپلیکیشن‌هاست. - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - اما برخی موارد نیاز به کنکاش بیشتری دارند و به مشکلات آن‌ها در طول زمان پی برده می‌شود.

با این - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - حساب بهتر است با احتیاط بیشتری نسبت به نصب اپلیکیشن‌های این چنینی اقدام کنید. بد نیست بدانید در اتفاقی مشابه چند سال پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد نسخه‌های فیک ماینکرفت بیش از ۶۰۰ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - هزار بار از گوگل پلی دانلود شده بودند. اتفاقی که در گستره‌های مختلف، بعد‌ها توسط نسخه‌های تقلبی سوپرماریو و پوکمون گو هم شاهد بودیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone