🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  2. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  3. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  4. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29582.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

همراه اول در دوشنبه‌ سوری ها به مشترکانش تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می‌دهد

اپراتور همراه اول طرحی به نام «دوشنبه سوری» راه‌اندازی کرده‌ است که در آن قرار است دوشنبه آخر هر ماه طرح‌ها و جوایز ویژه‌ای برای کاربران ارائه شود. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات ...

اپراتور همراه اول طرحی به نام «دوشنبه سوری» راه‌اندازی کرده‌ است که در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر زرین شهر استان اصفهان - آن قرار است دوشنبه آخر هر ماه طرح‌ها و جوایز ویژه‌ای برای کاربران ارائه شود.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول با هدف - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر زرین شهر استان اصفهان - افزایش رضایتمندی مشترکین، در قالب طرح «دوشنبه سوری» در آخرین دوشنبه هر ماه طرح‌های جذاب و ویژه‌ای در نظر گرفته است.

به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر زرین شهر استان اصفهان - علاوه هدایای در نظر گرفته برای هر «دوشنبه سوری» متنوع - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر زرین شهر استان اصفهان - و متفاوت است و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر زرین شهر استان اصفهان - مشترکین هر ماه از هدایای آن مطلع خواهند شد.

اولین «دوشنبه سوری» همراه اول ۲۴ دی ماه برگزار می‌شود که این اپراتور - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر زرین شهر استان اصفهان - همراه برای آن هدایای جذاب اینترنتی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر زرین شهر استان اصفهان - درنظر گرفته‌است. این بسته‌ها شامل دیتای ۱۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت یک روزه از ساعت ۵ تا ۱۹ است و بصورت تصادفی به کلیه مشترکین دائمی و اعتباری  اختصاص پیدا می‌کند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر زرین شهر استان اصفهان

اینطور که همراه اول می‌گوید امکان استفاده از  بسته های اینترنت «دوشنبه سوری» برای تمامی مشترکین همراه اول وجود دارد و مشترکانی که تمایل به شرکت در این طرح دارند می‌توانند از لحظات اولیه بامداد تا ۲۳ و ۵۹ دقیقه روز دوشنبه ۲۴ دی ماه (به مدت یک روز) فرصت دارند با شماره گیری کد دستوری ۵۴۱#*۱۰۰* بسته خود را فعال کنند.

همچنین مشترکانی که قبل از فعال سازی این بسته، سرویس اینترنت خود را فعال نکرده‌اند، ابتدا سرویس اینترنت برایش فعال می‌شود و پس از اتمام این بسته سرویس اینترنت برایش غیرفعال می‌شود.
همراه اولی‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به پرتال اینترنتی اپراتور اول مراجعه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone