🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  2. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  3. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  4. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  5. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29579.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

افزایش فشارها بر هواوی؛ بازداشت‌ها به اروپا رسید [به‌روزرسانی]

پلیس لهستان دو نفر را به اتهام جاسوسی برای دولت چین بازداشت کرده که یکی از آنها مدیر فروش هواوی در این کشور و نفر دوم از کارکنان کمپانی مخابراتی «اورنج پولسکا» است که برای ...

پلیس لهستان دو نفر را به اتهام جاسوسی برای دولت چین بازداشت کرده - تعمیرات تلویزیون سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که یکی از آنها مدیر فروش هواوی در این کشور و نفر دوم از کارکنان کمپانی مخابراتی «اورنج پولسکا» است که برای پیاده سازی شبکه ارتباطی 5G با هواوی همکاری نزدیکی دارد.

مدیر مالی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - هواوی ظاهرا Weijing W نام دارد و پیش از پیوستن به این شرکت در سال ۲۰۱۱ برای کنسولگری چین در شهر مهم و بندری «گدانسک» لهستان مشغول به فعالیت بوده است. دیگر فرد بازداشتی نیز Piotr D است که قبلا در آژانس امنیت داخلی لهستان موسوم به AWD کار - تعمیرات تلویزیون سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می کرده اما در پی متهم شدن به فساد از این آژانس جدا شده است. به گفته سرویس ویژه Piotr D حین خدمت در AWD به اطلاعاتی در مورد سیستم های ایمن مخابراتی این کشور دسترسی داشته است.

مقامات لهستانی به دنبال یافتن مدارک بیشتر منازل دو متهم، دفاتر شرکت های هواوی و اورنج و حتی رگولاتوری مخابراتی این کشور را بازرسی کرده اند. گزارشی مبنی بر پیدا شدن شواهد بیشتر منتشر نشده اما - تعمیرات تلویزیون سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در صورت اثبات اتهام ممکن است این به ده سال زندان محکوم شوند.تعمیرات تلویزیون سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربیوزارت خارجه چین در واکنش - تعمیرات تلویزیون سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به این اقدامات عمیقا ابراز نگرانی کرده و هواوی نیز با انتشار بیانیه ای تاکید کرده که این شرکت در کشورهای دیگر از قوانین و مقررات کاملا پیروی می کند و از کارکنانش هم خواسته به این مسائل پایند باشند. کمپانی اورنج - تعمیرات تلویزیون سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - پولسکا نیز بازرسی دفترش را - تعمیرات تلویزیون سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تایید کرده است.

این بازداشت در حالی رخ داده که تبلیغات گسترده ای مبنی بر جاسوسی هواوی برای پکن در پوشش پیاده سازی شبکه های مخابراتی در جریان است و در راس آنها ایالات متحده قرار دارد که صراحتا استفاده از تجهیزات این کمپانی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - را در شبکه ها ممنوع کرده و کشورهای همپیمانش را نیز برای در پیش گرفتن سیاست مشابه تحت فشار قرار داده است.

دولت دست راستی لهستان به ریاست «آندژی دودا» نیز ارتباط بسیار نزدیکی با ایالات متحده دارد و حتی خواستار استقرار نظامیان آمریکایی در پایگاهی به نام «دژ ترامپ» در خاک خود شده است.

[تاریخ انتشار خبر اصلی: ۲۲ دی]

به‌روزرسانی: اگرچه مقامات امنیتی لهستان از عدم ارتباط مستقیم بین ماجرای جاسوسی و - تعمیرات تلویزیون سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - هواوی خبر داده‌اند اما این شرکت با تاکید بر تاثیر منفی این رویداد بر اعتبارش از اخراج Weijing W خبر داده است. از سوی دیگر وزیر کشور لهستان نیز خواهان همکاری اتحادیه اروپا و ناتو در صورت تحریم احتمالی هواوی شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شنایا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
شما اطراف بلوار دانشگاه ماکو اعزام کارشناس دارید.
پاسخ: بله در بلوار دانشگاه شهر ماکو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone