🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  3. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  4. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  5. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29566.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ناحیه نوآوری دانشگاه شریف به سیلیکون ولی ایران مبدل خواهد شد

در حاشیه رویداد «ناحیه نوآوری شریف» که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، پیروز حناچی شهردار تهران و محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، سه تفاهم نامه همکاری در راستای اهداف پارک ...

در حاشیه رویداد «ناحیه نوآوری شریف» که با حضور سورنا ستاری معاون علمی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان - و فناوری رئیس جمهور، پیروز حناچی شهردار تهران و محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان - سه تفاهم نامه همکاری در راستای اهداف پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف امضا شد. ستاری در این رویداد تاکید داشت که حضور استارت آپ‌ها در سطح شهر می‌تواند منجر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان - به هوشمندسازی شهرها بشود و این اکوسیستم زندگی‌ها را تغییر خواهد داد و ناحیه نوآوری دانشگاه شریف می‌تواند نوعی سیلیکون ولی ایرانی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان - باشد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان

ستاری با اشاره به زیست بوم سیلیکون ولی در آمریکا اظهار داشت که چنین محیط‌هایی باید در همه جای دنیا باشد و تهران هم قصد دارد که به سمت ساخت چنین چیزی حرکت کند. به گفته ستاری برای همه موارد و مشکلات شهری از زباله‌ها گرفته تامعضلاتی چون فحشا، راه‌حل‌هایی وجود دارد که کسب‌وکارهای نوپا می‌توانند در آن ورود پیدا کنند و باید به آنها میدان داده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان - شود:

«دانش تنها می تواند زمینه ساز شکل گیری اقتصاد دانش بنیان باشد بلکه باید تمامی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان - زنجیر‌های این حلقه به هم درصت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان - وصل شود تا ایده‌ها شکل بگیرند و کارآمد شوند.»

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان

ستاری باور دارد که سرمایه گذاری و دخالت‌های - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان - مالی دولتی نمی‌تواند در این اکوسیستم تاثیر چندان مثبتی بگذارد و باید به بخش خصوصی بیشتر تکیه کرد چرا که ساختار و مفهوم دولت در همه جای دنیا؛ ساز و کارهای لازم برای این دست پژوهش ها را در اختیار ندارد. او باور دارد که نیازی به صدقه در اکوسیستم حس نمی‌شود و خود ایده‌ها اگر ناب باشند و سرمایه درستی پشتشان قرار بگیرد، می‌توانند - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان - ثروت آفرینی کنند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان

زبان فارسی نهمین - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان - زبان غالب اینترنت است

ستاری معتقد است که سیستم‌های آموزشی و شهروندنشینی جهانی در حال تغییر است و حالا شهرها و ارکان‌ها و نهادهای شهری بزرگترین آموزش‌ها را به شهروندان خود می‌دهند و استارت آپ‌ها در این راه نقش مهمی را ایفا خواهند نمود. به گفته معاونت علمی ریاست جمهوری  ایران به عنوان شانزدهمین کشور دنیا از حیث جمعیت نیمی از ترافیک اینترنت خاور میانه را برعهده گرفته و زبان فارسی با وجود اینکه جمعیت کشورهای عرب‌زبان به مراتب بیشتر است؛ سهم بیشتری از اینترنت را دارد: «زبان فارسی نهمین زبان غالب اینترنت است.»

سورنا ستاری - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان - ایمان دارد که شتابدهنده‌های امروزی می‌توانند اختراعات جوانان و نسل مبدع کنونی را طوری هدایت کنند که همه آنها دیده شوند. ایده‌های خلاقانه زیادی که از ذهن جوانان بیرون آمده و بسیاری از آنها هم در سایت معاونت علمی در دسترس است: «در حال حاضر هزاران ایده را که تجربه‌هایی در حل مشکلات اجتماعی و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان - مسائل شهری و کلان بوده است در قالب کتاب منتشر کرده ایم که می - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان - تواند دستمایه خوبی برای افراد دارای انگیزه و خلاق برای راه اندازی استارتاپ ها باشد.»

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان

شهردار تهران: طرفدار استارت آپ‌ها هستیم

دکتر حناچی، شهردار تهران نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه فضای ساخته شده در پایتخت ایران، محصول توجه به سه محور سرمایه‌گذاران، مدیریت شهر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان - و منافع شهروندان است افزود:

«ما طرفدار حرکت‌های نوآورانه هستیم و کاملاً از این پویش‌ها حمایت می‌کنیم. عدم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان - تمرکز و کوچک - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان - شدن دولت‌ها، خروج صنعت از شهرها و توسعه بخش خصوصی سه تحول عمده ایست که از آن‌ها به عنوان رنسانس شهری نام می‌برند.»

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان

شایان ذکر است در این مراسم، تفاهم‌نامه‌ای میان پارک علم و فناوری دانشگاه شریف با سازمان فاوای شهرداری تهران به عنوان مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند، پیرامون ایجاد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان - زمینه‌های توسعه تعاملات - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان - دو طرفه و هم افزایی میان سازمان و پارک و نحوه استفاده از ظرفیت‌های موجود، منعقد شد.

در پایان تفاهم نامه سومی هم با محوریت عقد توافقنامه تاسیس مرکز نوآوری توسعه فناوری های شهری و ساختمان شرکت سرمایه آب-خاک و توسعه و پارک علم و فناوری میان دفتر نوآوری و فناوری توسعه فناوری های ساختمان و شهر با همکاری شرکت سرمایه گذاری دانایان پارس و پارک علم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کوچصفهان استان گیلان - و فناوری دانشگاه صنعتی شریف منعقد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone