🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  2. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  4. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  5. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12593.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی ظرف ۵ دقیقه بیش از ۳۰۰ هزار گوشی ردمی K40 فروخت

شیائومی دو هفته پیش سری ردمی K40 را معرفی کرد و عرضه آن به‌تازگی آغاز شده است. بر اساس اعلام صفحه رسمی این شرکت در شبکه اجتماعی چینی ویبو، آن‌ها در ظرف ۵ دقیقه موفق به ...

شیائومی دو هفته پیش سری ردمی K40 را معرفی کرد و عرضه آن به‌تازگی آغاز شده است. بر اساس اعلام صفحه رسمی این شرکت در شبکه اجتماعی چینی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسالم استان گیلان - ویبو، آن‌ها در ظرف ۵ دقیقه موفق به فروش ۳۰۰ هزار ردمی K40 شده‌اند. شیائومی حالا اعلام کرده که دور بعدی فروش این خانواده دوشنبه همین هفته مصادف با ۱۸ اسفند برگزار می‌شود.

این آمار دربرگیرنده فروش هر سه مدل خانواده ردمی K40 شامل ردمی K40، ردمی K40 پرو و ردمی K40 پرو - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسالم استان گیلان - پلاس است. این گوشی در حال حاضر در سه رنگ و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسالم استان گیلان - با پیکربندی‌های مختلف حافظه عرضه شده. - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسالم استان گیلان - ردمی K40 از چپیست اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده می‌کند، در حالی که دو گوشی بعدی اسنپدراگون ۸۸۸ دارند.

از دیگر تفاوت‌های مهم این سه گوشی می‌توانیم به سنسور اصلی دوربین آن‌ها اشاره کنیم. این سه دستگاه به ترتیب از سنسورهای اصلی ۴۸، ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسالم استان گیلان - استفاده می‌کنند. هر سه گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر E4 AMOLED - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسالم استان گیلان - سامسونگ با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی هستند که از گستره رنگی DCI-P3 و +HDR10 پشتیبانی می‌کند. همین مساله باعث کسب امتیاز +A از DisplayMate شده است.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسالم استان گیلان

گوشی‌های جدید شیائومی از اتصال به شبکه 5G با امواج دارای فرکانس کمتر از ۶ گیگاهرتز و وای فای ۶ پشتیبانی می‌کنند. همچنین هر سه موبایل این سری از بلوتوث ۵، تاییدیه بی‌سیم Hi-Res Audio، پروتکل NFC و فرستنده مادون قرمز نیز بهره می‌برند.

شیائومی نسخه معمولی ردمی K40 را با رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۴۳۳ دلار، ردمی K40 پرو را با رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسالم استان گیلان - قیمت ۳۰۹ دلار و ردمی K40 پرو پلاس را با رم ۱۲ گیگابایتی رو حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسالم استان گیلان - ۵۷۵ دلار روانه بازار می‌کند.

فعلا اطلاعات تفکیکی خاصی از این آمار فروش ۳۰۰ هزارتایی در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسالم استان گیلان - دسترس نیست، اما می‌توانیم ببینیم که مخاطبان چه استقبال خوبی از این محصولات داشته‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone