🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  2. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  3. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  4. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  5. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12586.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل فروش اکثر مدل‌های آی‌مک پرو را متوقف کرد

آی‌مک پرو ظاهرا عمر کمی خواهد داشت، چرا که اپل فروش تمام نسخه‌های سفارشی این محصول را متوقف کرده و تنها مدل پایه آن را تا زمانی که قطعات وجود داشته باشند، با قیمت ۴۹۹۹ ...

آی‌مک پرو ظاهرا عمر کمی خواهد داشت، چرا که اپل فروش تمام نسخه‌های سفارشی این محصول را متوقف کرده و تنها مدل پایه آن را - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلستان استان گلستان - تا زمانی که قطعات وجود داشته باشند، با قیمت ۴۹۹۹ دلار به فروش می‌رساند.

در حالی اپل فروش اکثر مدل‌های آی‌مک پرو را متوقف کرده که همچنان کاربران در بازار جهانی می‌توانند نسخه‌های - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلستان استان گلستان - مختلف آن را از فروشگاه‌های شخص ثالث خریداری کنند، البته موجودی آن‌ها هم پس از مدتی به پایان می‌رسد و نمی‌توانند دوباره آن‌ها را تامین کنند.

اپل در سال - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلستان استان گلستان - ۲۰۱۷ از آی‌مک پرو رونمایی کرد تا یک ورک‌استیشن قدرتمند با پردازنده‌های زئون اینتل در اختیار کاربران قرار دهد. شاسی این محصول مشابه دیگر مدل‌های آی‌مک است، با این حال از سیستم خنک‌کننده بهینه‌تری بهره می‌برد و رنگ خاکستری فضایی دارد.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلستان استان گلستان

با وجود مشخصات قدرتمند و البته قیمت بالا، اطلاعی از میزان موفقیتش در بازار نداریم. - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلستان استان گلستان - این محصول در بخش خاصی از بازار حضور دارد و البته اپل با معرفی مک پرو جدید، نگاه بسیاری از کاربران را به آن معطوف کرد.

در کنار این موضوع، کوپرتینویی‌ها احتمالا در آینده از نسل کاملا جدید آی‌مک رونمایی می‌کنند که از CPU و GPU انحصاری این کمپانی بهره می‌برند. انتظار می‌رود این محصولات از تراشه قدرتمندتر و بهینه‌تری نسبت به چیپ M1 مورد استفاده در مک‌ بوک ایر و پرو جدید بهره ببرند. این تراشه که شاید M1X نام داشته باشد، می‌تواند قدرت بالایی را در اختیار کاربران قرار دهد و دیگر نیازی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلستان استان گلستان - به معرفی مدل پرو نباشد.

اپل چند روز پیش تولید مدل ۲۱.۵ اینچی آی‌مک را کاهش داد و حالا شاهد توقف فروش بسیاری - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلستان استان گلستان - از مدل‌های پرو هستیم. تمام این موارد می‌توانند نشان‌دهنده معرفی آی‌مک جدید در آینده نزدیک باشد. انتظار می‌رود نسل جدید این دستگاه از طراحی جدید با حاشیه‌های باریک در اطراف صفحه نمایش بهره ببرد و طراحی مشابه مانیتور پرو دیسپلی XDR داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone