🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  2. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  3. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  4. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  5. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12596.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

موتور جستجوی Brave Search در راه است: رقیب گوگل با تمرکز روی حفظ حریم خصوصی

Brave که با مرورگرش امنیت کاربران را افزایش داده و روی حفظ حریم خصوصی آن‌ها تمرکز دارد، اینبار می‌خواهد وارد بازار موتور جستجوها شود و چنین ویژگی‌هایی را به دنیای جستجوها بیاورد. این مرورگر خودش ...

Brave که با مرورگرش امنیت کاربران را افزایش داده و روی حفظ حریم خصوصی آن‌ها تمرکز دارد، اینبار می‌خواهد وارد بازار موتور جستجوها شود و چنین ویژگی‌هایی را به دنیای جستجوها بیاورد. - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گالیکش استان گلستان - این مرورگر خودش را برای راه‌اندازی موتور جستجوی Brave Search آماده می‌کند که جایگزینی برای گوگل محسوب می‌شود.

Brave نمی‌خواهد یک موتور جستجوی جدید - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گالیکش استان گلستان - را از همان ابتدا طراحی کند و بجای اینکار، Brave Search مبتنی بر موتور جستجوی متمرکز بر حریم خصوصی «Tailcat» خواهد بود. - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گالیکش استان گلستان - این مرورگر به تازگی موتور جستجوی Tailcat - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گالیکش استان گلستان - را تصاحب کرده که با توجه به کدها، یک بنیاد مناسب برای موتور جستجوی جدید محسوب - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گالیکش استان گلستان - می‌شود.

Brave بخشی از مشخصات این موتور جستجو را اعلام کرده که به شرح زیر هستند:

  • حریم خصوصی: - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گالیکش استان گلستان - موتور جستجوی Brave Search کاربران - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گالیکش استان گلستان - را ردیابی نمی‌کند.
  • اهمیت کاربران: این موتور جستجو - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گالیکش استان گلستان - روی کاربران و نه تبلیغ‌کنندگان تمرکز می‌کند.
  • گزینه‌ای برای حذف تبلیغات: کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه، به نتایج بدون تبلیغات دست پیدا کنند.
  • خزیدن ناشناس: کمپانی‌های بزرگ میلیاردها دلار صرف خزیدن (Crawl) وب‌سایت و تولید نتایج جستجوها می‌کنند. Brave Search بجای اینکار، به مشارکت انجمن‌های ناشناس متکی خواهد بود.
  • ضد تعصب: موتور جستجوی Brave برای ارائه نتایج جانبدارانه یا سانسور وب‌سایت از الگوریتم‌ها استفاده نمی‌کند.
  • سرعت بالا: Brave Search به مرورگر متصل می‌شود و همراه با تایپ، نتایج را ارائه می‌کند.
  • موتور متن باز: هر فردی می‌تواند از Brave Search برای توسعه - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گالیکش استان گلستان - موتور جستجوی خود - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گالیکش استان گلستان - بهره ببرد.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گالیکش استان گلستان

باید به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گالیکش استان گلستان - این موضوع اشاره کنیم که موتور جستجوی Brave از الگوریتم‌ها استفاده می‌کند، اما فیلترهایی برای نحوه رتبه‌بندی محتوا در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این فیلترها می‌توانند شفافیت بیشتری برای Brave Search به همراه داشته باشند.

در حال حاضر نمی‌دانیم موتور جستجوی Brave چه زمانی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گالیکش استان گلستان - از راه - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گالیکش استان گلستان - می‌رسد، اما کاربران برای دسترسی اولیه به آن می‌توانند هم اکنون در سایت رسمی آن ثبت نام کنند. باید منتظر ماند و دید Brave می‌تواند با موتور جستجوی خود به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گالیکش استان گلستان - رقیبی جدی برای گوگل تبدیل شود یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone