🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  2. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  3. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  4. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  5. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12598.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

با تصویب افزایش مالیات اپراتورها، گران شدن اینترنت در سال ۱۴۰۰ اجتناب ناپذیر است

مجلس افزایش ۱۰ درصدی حق‌السهم پرداختی شرکت‌های اینترنتی را تصویب کرد. در مصوبه مجلس همچنین بندی که هرگونه افزایش قیمت اینترنت را ممنوع اعلام کرده بود، حذف شده است. سه هزار میلیارد تومان درآمد افزایش حق‌السهم ...

مجلس افزایش ۱۰ درصدی حق‌السهم - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گیلان استان گیلان - پرداختی شرکت‌های اینترنتی را - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گیلان استان گیلان - تصویب کرد. در مصوبه مجلس همچنین بندی که هرگونه افزایش قیمت اینترنت را ممنوع اعلام کرده بود، حذف شده است. سه هزار میلیارد تومان درآمد افزایش حق‌السهم پرداختی شرکت‌های - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گیلان استان گیلان - اینترنتی به صدا و سیما، مخابرات ایران و تولید محتوا در فضای مجازی اختصاص خواهد یافت.

این مصوبه حکایت از افزایش ۱۰ درصدی حق‌السهم دولت از اپراتورها داشت و دولت باید بخشی از آن را - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گیلان استان گیلان - به صداوسیما و مخابرات پرداخت کند. افزایش مالیاتی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گیلان استان گیلان - که به گفته وزیر ارتباطات ۱۰۰ درصد به گرانی اینترنت منجر خواهد شد چراکه به گفته او شرکت‌های اینترنتی حاشیه سود کمی داشته‌اند و نمی‌توان بدون افزایش قیمت نهایی، مالیات آنها را افزایش داد.

با اینکه تحلیل‌های مختلف کارشناسان نشان می‌داد که تصویب این موضوع به ضرر کاربران است و حتی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گیلان استان گیلان - مصوبه شورای عالی فضای مجازی در خصوص سهم ۲ درصدی اینترنت در سبد خانوار را زیر سوال می‌برد، اما مجلس امروز (شنبه) در صحن علنی این مصوبه را به تصویب رساند. در این مصوبه آمده که «حق الامتیاز و حق السهم - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گیلان استان گیلان - دولت از کارور (اپراتور) های ارائه دهنده خدمات مخابراتی به میزان ده درصد (10%) افزایش یافته و به حساب درآمد عمومی ردیف 130404 نزد خزانه داری کل واریز می‌شود.»

سه هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از این اقدام - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گیلان استان گیلان - نیز به «صداوسیما» برای «نظارت» بر محتوای فضای مجازی به «شرکت مخابرات ایران» برای توسعه اینترنت خانگی برای «مقابله» و رقابت با اینترنت ماهواره‌ای و همینطور تولید محتوا در فضای مجازی تخصیص خواهد یافت.

همچنین بندی از این تبصره که قبلا در مجلس تصویب شده بود و بر - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گیلان استان گیلان - اساس آن هرگونه افزایش قیمت اینترنت را ممنوع اعلام کرده - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گیلان استان گیلان - بود، از مصوبه حذف شده است. به نظر می‌رسد فشار تامین این ۳هزار میلیارد تومان از جیب مردم خواهد بود.

«محمدجواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات پیش - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گیلان استان گیلان - از این چندید بار هشدار داده بود که تصویب این پیشنهاد نمایندگان، باعث افزایش قیمت اینترنت خواهد شد و از نمایندگان مجلس خواسته بود پیش از این تصمیمات با مسئولین مشورت کنند.

وزارت ارتباطات در سال‌های - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گیلان استان گیلان - اخیر اجازه افزایش قیمت اینترنت را نداده بود که البته این رویکرد هم موافقان و مخالفانی داشت. با این حال، افزایش قیمت اینترنت در سال ۱۴۰۰ و آن هم پس از سال‌ها، قطعی به نظر می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پاداش نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام، مشکلم با تلویزیون فیلیپس TV 50PUT6002 این است که صفحه نمایشش بی صدا می‌شود و هیچ تصویری از آن به نمایش در نمی‌آید. نمی‌دانم مشکل از کجاست؟ آیا می‌توانید راهنمایی کنید که چگونه این مشکل را حل کنم؟

با تشکر

برای حل این مشکل می‌توانید ابتدا کابل HDMI را از تلویزیون و دستگاه جدا کنید و بعد از چند دقیقه مجدداً وصل کنید. اگر مشکل حل نشد، می‌توانید تلویزیون را ریست کنید. برای این کار باید دکمه ریست روی کنترل از دستیابی داشته باشید و سپس دکمه ریست را برای چند ثانیه فشار دهید. اگر مشکل هنوز برطرف نشد، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی فیلیپس در شهر گیلان، این مشکل را حل کنید.

امیدوارم مشکلتان برطرف شود



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone