🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  2. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  4. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  5. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12594.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اعتراف مدیر اینستاگرام: پنهان کردن لایک‌ها ایده‌ای تفرقه آمیز است

مدیر اینستاگرام ضمن اعتراف این نکته که پنهان کردن آمار لایک‌ها ایده‌ای تفرقه آمیز است، گفت که این ایده کنار گذاشته نخواهد شد. هفته گذشته برخی کاربران اینستاگرام متوجه پنهان شدن آمار لایک در برخی ...

مدیر اینستاگرام ضمن اعتراف این نکته که پنهان کردن آمار لایک‌ها ایده‌ای تفرقه آمیز است، گفت که این - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مریوان استان کردستان - ایده کنار گذاشته نخواهد شد.

هفته گذشته برخی کاربران اینستاگرام متوجه پنهان شدن آمار لایک در برخی پست‌ها شدند که کمی بعد مشخص شد باگ بوده و اینستاگرام آن را برطرف کرده است. - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مریوان استان کردستان - این اتفاق سبب شد تا موضوع پنهان شدن لایک‌ها از پست‌های اینستاگرام دوباره داغ شده و برخی از کاربران، به خصوص اینلوئنسرها و کاربرانی که درآمدشان به لایک وابسته است، نگران شوند.

حال، «آدام موسری» (Adam Mosseri)، مدیر اینستاگرام با انتشار ویدیویی کوتاه در توییتر اعتراف کرد که پنهان کردن آمار لایک‌ها ایده‌ای تفرقه آمیز (Polarizing) است. او ضمن اشاره - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مریوان استان کردستان - به باگ هفته قبل و معذرت خواهی از کاربران، گفت که اینستاگرام به دنبال راهکاری است تا این قابلیت را برای کاربرانی که آن را مفید می‌دانند فعال کند.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر مریوان استان کردستان

اینستاگرام از اوایل سال ۲۰۱۹ در حال آزمایش قابلیت خصوصی کردن تعداد - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مریوان استان کردستان - لایک هاست و - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مریوان استان کردستان - معتقد است این کار سبب تمرکز بیشتر دنبال کنندگان روی محتوا و کیفیت آن خواهد شد - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مریوان استان کردستان - و از تحت تأثیر قرار گرفتن آنها توسط تعداد لایک‌ها جلوگیری می‌کند. موسری نیز اواخر سال ۲۰۱۹ در مصاحبه‌ای با خبرگزاری CNBC گفت: «می‌خواهیم کاربران کمتر نگران تعداد لایک‌ها باشند و زمان بیشتری را صرف برقراری - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مریوان استان کردستان - ارتباط با - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مریوان استان کردستان - عزیزان خود کنند.»

با وجودی که پنهان شدن لایک‌های کاربران اتفاقی تصادفی اعلام - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مریوان استان کردستان - شده، اینستاگرام به طور واضح می‌گوید که این قابلیت کنار گذاشته نخواهد شد و در - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مریوان استان کردستان - اختیار - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مریوان استان کردستان - کاربرانی قرار خواهد گرفت که آن را مفید می‌دانند. این قابلیت به خصوص برای پروفایل‌های کوچک مناسب خواهد بود که عدم معروفیت به دغدغه فکری آنها تبدیل شده - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مریوان استان کردستان - است.

بر اساس تحقیق انجام شده توسط جامعه سلطنتی بهداشت عمومی بریتانیا (RSPH)، اینستاگرام بدترین پلتفرم اجتماعی برای سلامت روان و تندرستی لقب گرفته و اسنپ‌چت و فیسبوک آن را تعقیب می‌کنند.

البته نباید فراموش کرد که اینستاگرام به یک فضای رقابتی بسیار شدید به خصوص برای تولیدکنندگان محتوا تبدیل شده که «عیار کسب و کارشان» توسط برندها از روی میزان درگیری با دنبال کنندگان (بخوانید آمار لایک و بازدید) سنجیده می‌شود. - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مریوان استان کردستان - بنابراین پنهان کردن آمار لایک‌ها می‌تواند به آن‌ها ضربه زده و روی محبوبیت‌شان تأثیر منفی بگذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone