🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  2. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  3. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  5. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12584.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ عرضه گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ اکتیو ۴ سامسونگ فاش شد

سامسونگ سال گذشته گلکسی واچ ۳ را عرضه کرد و بسیاری از کاربران این محصول را پسندیدند. در نتیجه، حالا کره‌ای‌ها مشغول کار روی نسل بعدی ساعت هوشمند خود هستند و در واقع به نظر ...

سامسونگ سال گذشته گلکسی واچ ۳ را عرضه کرد و بسیاری از کاربران این - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ماسال استان گیلان - محصول را پسندیدند. در نتیجه، حالا کره‌ای‌ها مشغول کار روی نسل بعدی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ماسال استان گیلان - ساعت هوشمند خود هستند و در واقع به نظر می‌رسد که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ماسال استان گیلان - گلکسی واچ - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ماسال استان گیلان - ۴ در مراحل نهایی فرآیند توسعه قرار دارد.

به گزارش یک منبع - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ماسال استان گیلان - موثق توئیتری، زمان زیادی تا عرضه جانشین گلکسی واچ ۳ باقی نمانده است. او می‌گوید گلکسی واچ ۴ در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسد، ولی فعلا تاریخ دقیق عرضه این محصول در دسترس نیست. سامسونگ علاوه بر گلکسی واچ ۴ قصد دارد یک ساعت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ماسال استان گیلان - هوشمند دیگر به نام گلکسی واچ اکتیو ۴ را هم در همین بازه زمانی معرفی کند. این دستگاه قرار نیست گلکسی واچ اکتیو ۳ نام بگیرد.

با - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ماسال استان گیلان - این وجود نمی‌دانیم که سامسونگ این دو ساعت هوشمند را در یک روز و یک رویداد معرفی می‌کند یا نه. فعلا اطلاعات زیادی از گلکسی واچ ۴ در دسترس نیست، اما می‌توانیم مشخصات فنی آن را حدس - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ماسال استان گیلان - بزنیم. انتظار می‌رود که این ساعت هوشمند در حداقل دو اندازه و نسخه‌ای با LTE ساخته شود. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این دستگاه می‌توان به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ماسال استان گیلان - حسگر ضربان قلب، الکتروکاردیوگرام، جی‌پی‌اس و نمایشگر امولد گرد اشاره کرد.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ماسال استان گیلان

در شایعات گفته شده که گلکسی واچ ۴ برخلاف گلکسی واچ ۳ از سیستم عامل Wear OS گوگل استفاده می‌کند. در واقع، برخی شایعات می‌گویند که سامسونگ در تمامی ساعت‌های هوشمند آتی خود از Wear OS استفاده می‌کند و این سیستم عامل را جایگزین تایزن خواهد کرد، ولی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ماسال استان گیلان - هنوز نمی‌توانیم از این ادعا مطمئن باشیم.

در آن سو، گلکسی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ماسال استان گیلان - واچ اکتیو ۴ تفاوت زیادی با گلکسی واچ ۴ نخواهد داشت ولی احتمالا از نظر طراحی و قابلیت‌ها می‌توانیم فرق‌هایی را بین این دو دستگاه ببینیم. گلکسی واچ اکتیو ۴ هم مثل گلکسی واچ ۴ ممکن است از Wear OS استفاده کند، اما باز هم تاکید می‌کنیم که هنوز چیزی قطعی نشده است. فعلا اطلاعات دیگری از این دستگاه در دسترس نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone