🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  2. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  3. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  4. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  5. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12592.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Inked؛ روایت عشق، فراق و فقدان

بازی Inked شما را به قهرمانی بی نام و نشان تبدیل می‌کند که در یک دنیای جوهری به دنبال ماجراجویی است؛ داستان، داستانی است از عشق و فقدان که هر چقدر هم خودتان را برایش ...

بازی Inked شما را به قهرمانی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هشتپر استان گیلان - بی نام و نشان تبدیل می‌کند که در یک دنیای جوهری به دنبال ماجراجویی است؛ داستان، داستانی است از عشق و فقدان که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هشتپر استان گیلان - هر چقدر هم خودتان را برایش آماده کرده باشید باز هم در انتها تأثیر خودش را می‌گذارد و راه فراری از آن وجود ندارد.

در مدت بازی صدای راوی را در پس زمینه می‌شنوید که هم داستان قهرمان بی‌نام و هم داستان خودش را برای شما تعریف می‌کند و کمک می‌کند تا بازی جلو برود. داستان اصلی بازی درباره‌ی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هشتپر استان گیلان - زندگی عاشقانه‌ی قهرمان بی‌نام و دختری به نام Aiko است که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هشتپر استان گیلان - ناگهان نابود می‌شود و برای همین قهرمان بازی وارد یک ماجراجویی می‌شود تا Aiko گمشده‌اش را پیدا کند؛ - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هشتپر استان گیلان - ماجراجویی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هشتپر استان گیلان - که سختی‌های زیادی در آن نهفته است و بعضی وقت‌ها شما را سر دو راهی‌های بدی قرار می‌دهد.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هشتپر استان گیلان

علاوه بر داستان که فراز و نشیب‌های فراوانی دارد و می‌تواند بازیکن را کاملا با خود همراه کند، گیم‌پلی این بازی که در اصل یک پلتفرمر پازلی است هم - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هشتپر استان گیلان - به خوبی طراحی شده. هر - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هشتپر استان گیلان - مرحله شامل پازل‌هایی هندسی است که با حل کردن هر کدام به مرحله‌ی بعدی می‌روید.

گیم‌پلی بازی 9 مرحله کلی دارد که هرکدام یک تم خاص دارند مثلا در یک مرحله تمام پازل‌های بر - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هشتپر استان گیلان - اساس قوانین جرم در فیزیک طراحی شده‌اند و باید با در نظر داشتن این مسئله پازل‌ها را حل کنید یا در مرحله‌ی دیگری، باید اشکال مختلف یخ را ذوب کنید تا بتوانید به راهتان ادامه بدهید. گاهی اوقات هم با پازل‌های زمان‌دار روبرو می‌شوید که شما را به چالش می‌کشند و در بازی هم تنوع ایجاد می‌کنند.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هشتپر استان گیلان

یکی دیگر از نکات مثبت بازی این است که طراحی میزان سختی مراحل بسیار مناسب است - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هشتپر استان گیلان - و تنوع سختی مراحل باعث می‌شود بازی خسته‌کننده نشود. درست است که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هشتپر استان گیلان - بعضی مراحل واقعا سخت و چالش برانگیز هستند اما هیچ مرحله‌ای به قدری سخت نیست که نتوانید با کمی فکر کردن آن را حل - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هشتپر استان گیلان - کنید.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هشتپر استان گیلان

بازی Inked به غیر موبایل برای پلتفرم‌های دیگر هم منتشر شده اما با توجه به ذات پازلی بازی و نوع پازل‌هایی که در بازی وجود دارند، تجربه کردن این بازی روی موبایل به مراتب از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هشتپر استان گیلان - بقیه‌ی پلتفرم‌ها بهتر است زیرا استفاده از کنترل لمسی آزادی حرکتی بیشتری به بازیکن می‌دهد. تصور کنید باید پازلی را حل کنید که از شما می‌خواهد چند مکعب را در یک خط بچینید، این کار با کنترل لمسی بسیار سریع‌تر و راحت‌تر انجام می‌شود تا با استفاده از کنترلر یا موس.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هشتپر استان گیلان

بازی Inked کیفیت ساخت خوبی دارد و اگر به بازی‌های علاقه دارید که بخش داستانی قوی دارند، داستان این بازی می‌تواند قانع‌کننده باشد؛ داستانی از عشق، فقدان و دوراهی‌های سختی که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هشتپر استان گیلان - شما را در برابر وجدانتان قرار می‌دهند. جلوه‌ی بصری بازی و طراحی جوهری‌اش - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هشتپر استان گیلان - هم بسیار چشم‌نواز است و لذت بازی را دو چندان می‌کند. در کل این بازی ارزش تجربه‌ کردن را دارد و پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به آن بزنید.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هشتپر استان گیلان

Inked

سازنده: Nuverse قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2100 / 940 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone