تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  2. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  3. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20378.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

آموزش بخیه زدن به ربات از طریق ویدیوهای جراحی [تماشا کنید]

بخیه زدن بیماران پس از جراحی اهمیت بالایی دارد، اما برای پزشکان کاری یکنواخت محسوب می‌شود و آن‌ها باید یک حرکت ساده را چندین بار انجام دهند. حالا اینتل و محققان دانشگاه «کالیفرنیا، برکلی» موفق ...

بخیه زدن بیماران پس از جراحی اهمیت بالایی دارد، اما برای پزشکان کاری یکنواخت محسوب می‌شود و آن‌ها باید یک حرکت ساده را چندین بار انجام دهند. حالا اینتل و محققان دانشگاه «کالیفرنیا، برکلی» موفق به آموزش این کار به یک ربات شده‌اند.

تیم دانشگاه برکلی به سرپرستی دکتر «آجی تنوانی» یک سیستم هوش مصنوعی یادگیری عمیق با نام «Motion2Vec» توسعه داده‌اند. این سیستم برای مشاهده ویدیوهای جراحی طراحی شده تا با استفاده از آن‌ها، قادر به شناسایی حرکات پزشکان در هنگام بخیه زدن باشد. این سیستم می‌تواند با دقت بالایی حرکات پزشکان را - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کامیاران استان کردستان - تقلید کند.

تنوانی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کامیاران استان کردستان - اعلام کرده:

«درخواست‌های زیادی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کامیاران استان کردستان - برای یادگیری از طریق - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کامیاران استان کردستان - مشاهده عینی در مقایسه با یادگیری سنتی وجود دارد، چرا که حجم - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کامیاران استان کردستان - بالایی از اطلاعات کنونی ویدیویی هستند.»

دکتر «کن گلدبرگ»، سرپرست آزمایشگاه برکلی و مشاور تیم تنوانی، گفته:

«هر دقیقه ۵۰۰ ساعت ویدیو جدید - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کامیاران استان کردستان - در یوتیوب قرار می‌گیرد که آن را تبدیل به یک مخزن - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کامیاران استان کردستان - بی‌نظیر می‌کند. هر انسانی می‌تواند این ویدیوها را مشاهده و حس کند، اما ربات‌ها هنوز چنین قابلیتی ندارند و آن‌ها را تنها به صورت پیکسل می‌بینند. با توجه به این موضوع، هدف از اینکار معنی دار کردن پیکسل‌ها برای ربات‌ها است. ربات - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کامیاران استان کردستان - باید بتواند ویدیوها را مشاهده کند، تحلیل کند و قادر به بخش‌بندی ویدیوها به صورت دنباله‌های معنادار باشد.»

محققان برای دسترسی به این هدف، از شبکه «Siamese» برای تمرین هوش مصنوعی خود استفاده کردند. این شبکه‌ها برای یادگیری اطلاعات بدون نظارت یا نظارت ضعیف - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کامیاران استان کردستان - کاربرد دارند. این - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کامیاران استان کردستان - شبکه‌ها می‌توانند درجه شباهت بین دو ورودی را - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کامیاران استان کردستان - رتبه‌بندی کنند و به همین علت اغلب برای کارهای - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کامیاران استان کردستان - تشخیص - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کامیاران استان کردستان - چهره کاربرد دارند.

پژوهشگران در جدیدترین تحقیق خود - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کامیاران استان کردستان - از این شبکه‌ها برای مقایسه ورودی ربات و آنچه پزشکان در ویدیو انجام می‌دهند، استفاده کرده‌اند. محققان با استفاده از این شبکه‌ها بدنبال افزایش مهارت ربات خود بوده‌اند. برای آموزش این ربات - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کامیاران استان کردستان - از ۷۸ ویدیو استفاده شد که نتیجه آن، - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کامیاران استان کردستان - دقت ۸۵.۵ درصدی با میانگین خطای ۰.۹۴ سانتی‌متری بوده است.

فاصله زیادی تا ورود - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کامیاران استان کردستان - چنین فناوری‌هایی به دنیای واقعی داریم، البته به اعتقاد این تیم با ورود هوش مصنوعی به حوزه جراحی، شاهد استفاده گسترده از آن‌ها خواهیم بودیم. این ربات‌ها جایگزین جراحان نمی‌شوند اما می‌توانند کارهای تکراری را انجام دهند. عملکرد و دقت این ربات‌ها و سیستم‌ها - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کامیاران استان کردستان - با گذر زمان بهبود - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کامیاران استان کردستان - پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone