تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  2. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24164.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ساعت هوشمند لنوو با نام Lenovo Carme معرفی شد

کمپانی چینی لنوو که اخیرا از دو گوشی هوشمند A6 Note و K10 Note رونمایی کرده بود، حالا ساعت هوشمند جدیدی را با نام Lenovo Carme معرفی کرده است. ساعت هوشمند لنوو از یک نمایشگر رنگی لمسی 1.3 اینچی استفاده ...

کمپانی چینی لنوو که اخیرا از دو گوشی هوشمند A6 Note و K10 Note رونمایی کرده بود، حالا ساعت هوشمند جدیدی را با نام Lenovo Carme معرفی کرده است. ساعت هوشمند لنوو از یک نمایشگر رنگی لمسی 1.3 اینچی استفاده می‌کند که طراحی 2.5 بعدی خمیده دارد. چنین طراحی این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا محتوای صفحه را از زوایای مختلف راحتتر بخوانند.

ساعت هوشمند  لنوو می‌تواند اعلانات مرتبط با اس‌ام‌اس‌ها و تماس‌ها را روی نمایشگر نشان داده و قابلیت‌های ورزشی مختلفی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - مثل گام‌شمار، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - پایش ضربان قلب و پایش خواب هم با آن همراه شده است. علاوه بر این می‌تواند فعالیت‌های ورزشی مختلف را ردگیری کرده و زمان‌های کم تحرکی کاربر را نیز به او یادآوری می‌کند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان

جدای از قابلیت‌های پایش سلامتی، Lenovo Carme با قابلیت‌های دیگری همچون پیش‌بینی وضعیت هوا، کرونومتر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - و آلارم ساعت هم همراه شده و کاربر این امکان - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - را نیز خواهد داشت که - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - با استفاده از این ساعت هوشمند گوشی خود را - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - نیز پیدا کند.

لنوو ساعت Lenovo Carme را به استاندارد ضد آب IP68 مجهز کرده و این یعنی می‌توان آن را در هنگام شنا نیز به دست داشت. قابلیت اتصال به اندروید و iOS با استفاده از بلوتوث 4.2 برای این ساعت فراهم شده و بر اساس ادعای لنوو باتری 200 میلی آمپر ساعتی آن هم می‌تواند تا 7 روز استفاده را پاسخگو باشد.

Lenovo Carme با بند لاستیکی همراه شده که در دو رنگ آبی و سبز به کاربران - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - عرضه می‌شود و 50 دلار قیمتگذاری شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone