🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  2. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  3. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  4. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34826.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی اس 10 احتمالا از اگزینوس ۹۸۲۰ و پردازشگر گرافیکی Mali-G76 بهره می‌برد [به روز رسانی]

به تازگی یکی از منابع آگاه در حوزه‌ی تولید تلفن‌های همراه مدعی شده که سری گوشی‌‌های گلکسی اس 10 از یک چیپست اگزینوس ۹۸۲۰ بهره می‌برند که به یک پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G76 MP18 هم مجهز شده‌ ...

به تازگی یکی از منابع آگاه در حوزه‌ی تولید تلفن‌های همراه مدعی شده که سری گوشی‌‌های گلکسی اس 10 از یک چیپست اگزینوس ۹۸۲۰ بهره می‌برند که به یک پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G76 MP18 هم مجهز شده‌ است.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت حیدریه استان خراسان

خرداد ماه امسال، کمپانی TSMC از تکنولوژی تولید چیپست‌هایی با معماری پیشروی ۷ نانومتری رونمایی کرد و ماژول گرافیکی Mali-G76 یکی از اولین پردازنده‌های گرافیکی طراحی شده توسط کمپانی آرم با تکنولوژی ۷ نانومتری خواهد بود که توسط شرکت TSMC ساخته می‌شود.

این در حالی است که کمپانی سامسونگ هم به دنبال ساخت پردازنده‌های گرافیکی منحصر به فرد خود است اما به نظر نمی‌رسد که بتواند آن را در نیمه اول سال ۲۰۱۹ میلادی تولید کرده یا آن را در پرچمداران بعدی سامسونگ یعنی سری گوشی‌‌های گلکسی اس 10 تعبیه کند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت حیدریه استان خراسان

بدین ترتیب بار دیگر سامسونگ مجبور شده از پردازنده‌های گرافیکی دیگر شرکت‌ها برای پرچمدارانش - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت حیدریه استان خراسان - استفاده کند. پیش از این نیز - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت حیدریه استان خراسان - گزارش شده که چیپست اگزینوس ۹۸۱۰ که در سری گلکسی اس 9 تعبیه شده بود، بار دیگر قرار است در گلکسی نوت 9 نیز مورد استفاده قرار گیرد و از پردازنده گرافیکی  یعنی Mali-G72 بهره می‌برد.

به ادعای کارشناسان پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G76 MP18 جدید قادر است که عملکرد بسیار بهتر، مصرف - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت حیدریه استان خراسان - انرژی بهینه‌تر را برای مدل های جدید به ارمغان آورد. همچنین گزارش شده که سامسونگ از اوایل سال میلادی ۲۰۱۸ در حال فعالیت روی چیپست اگزینوس ۹۸۲۰ است - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تا بهترین نتیجه را برای پرچمدار بعدی‌اش رقم زند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت حیدریه استان خراسان

پیش از این شایعه شده بود که - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نسخه‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس بهره‌مند از چیپست‌های اگزینوس عملکرد پردازنده‌ی بهتری را از خود برجای گذاشته بودند اما در زمینه‌ی قابلیت‌ رندرینگ گرافیکی و عمر باتری نسبت به مدل‌هایی داشتند که چیپست - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اسنپدراگون - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در آنها تعبیه شده بود، تا حدودی ضعیف‌تر بودند.

با این حال بر اساس لیست‌ها و نمرات سایت‌های گوناگون به دو مدل سری گلکسی اس 9، دو چیپست تعبیه شده در آنها تفاوت چندانی با یکدیگر نداشتند و به نظر می‌رسد این مسئله نیز برای دو چپست تعبیه شده در گلکسی اس 10 یعنی اگزینوس ۹۸۲۰ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و اسنپدراگون ۸۵۵ هم تکرار شود.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت حیدریه استان خراسان

انتظار می رود این گوشی تا ابتدای سال میلادی ۲۰۱۹ به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بازار عرضه شود و شایعه شده که کنگره جهانی موبایل در بارسلونا محلی است که سامسونگ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت حیدریه استان خراسان - قصد دارد از پرچمدار بعدی خود رونمایی کند.

[تاریخ انتشار خبر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اولیه: - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت حیدریه استان خراسان - 19 تیر ماه 97]

 

به روز رسانی

به گفته‌ی «مینگ چی کو» تحلیلگر معروف تلفن‌های هوشمند، حسگر اثر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت حیدریه استان خراسان - انگشت زیر نمایشگر گلکسی اس 10 - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت حیدریه استان خراسان - توسط کوالکام ساخته خواهد شد. به باور وی سه مدل از این گوشی‌ها تولید می‌شوند که در دو مدل از آنها سنسور کوالکام تعبیه خواهد شد و نسخه‌ی دیگر از یک حسگر اثر انگشت معمولی بهره می‌برد.

او همچنین مدعی شده گلکسی نوت 10 و مدل های رده بالای سری A نیز به همراه حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه خواهد شد.

 

تماشا کنید: طرح های هنرمندانه گرافیست عرب از گلکسی اس 10

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone