🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  2. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  3. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  4. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  5. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34828.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

جف بزوس به ثروتمندترین فرد تاریخ مدرن بدل شد

آمازون هر ساله جشنواره فروش ویژه‌ای را برای کاربران وفادار خود برگزار می کند که Prime Day نام دارد اما امسال این روز معنای دیگری نیز پیدا کرده است چرا که جف بزوس، مدیر عامل این ...

آمازون هر ساله جشنواره فروش ویژه‌ای را برای کاربران - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - وفادار خود برگزار می کند که Prime Day نام دارد اما امسال این روز معنای دیگری نیز پیدا کرده است چرا که جف بزوس، مدیر عامل این کمپانی به ثروتمندترین فرد در تاریخ مدرن جهان تبدیل شده است.

به گزارش سایت بلومبرگ، روز گذشته سهام کمپانی آمازون به ارزش ۱۸۲۲.۴۹ دلار خرید و فروش شده. بدین ترتیب ثروت شخصی جف بزوس به بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار رسیده و او موفق شده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - که بیل گیتس را پشت سر بگذارد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان

بیل گیتس در سال ۱۹۹۹، صد میلیارد دلار ثروت داشت و کارشناسان معتقدند که در آن زمان این مقدار پول - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ارزشی معادل ۱۴۹ میلیارد دلار کنونی داشته است. بدین ترتیب - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ثروت مدیر عامل آمازون از تمامی افراد تاریخ پیشی گرفته است.

علاوه بر این، اکنون بنیانگذار مایکروسافت با ثروت کلی ۹۵.۳ میلیارد دلاری خود فاصله‌ی ۵۵ میلیاردی با مدیر عامل آمازون دارد و به نظر نمی‌رسد بتواند دوباره این عنوان را از آن خود کند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان

البته باید گفت که بیل گیتس ۲۴ مرداد ماه سال گذشته ۴.۶ میلیارد دلار از سهامشدر مایکروسافت را بخشید. کارشناسان تخمین می‌زنند اگر بیل گیتس قسمت زیادی از دارایی و سهامش - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را نمی بخشید اکنون با بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار سرمایه هنوز عنوان ثروتمندترین فرد دنیا را در اختیار خود - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - داشت.

جالب اینجاست که جف - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بزوس در مرداد ماه سال گذشته، - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ۹۰.۹ میلیارد دلار ثروت داشت و تنها طی مدت یک سال موفق شده که ثروتش را ۵۲ میلیارد دلار دیگر افزایش دهد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان
این دونفر تنها افرادی هستند که دارایی خالص ۱۲ رقمی به دلار را تجربه کرده اند

باید توجه داشت که ثروت بزوس تنها مربوط به جایگاهش در آمازون نیست چرا که واشنگتون - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پست در اختیار وی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بوده و استارتاپ فضایی محرمانه Blue Origin را هم رهبری می‌کند.

 

تماشا کنید: اولین ارسال عمومی کالا توسط پهپادهای آمازون با موفقیت انجام شد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone