🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  2. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  3. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  4. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  5. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34827.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

واتس اپ یک قدم به داشتن استیکرها نزدیک‌تر شد

برخلاف خیلی از پیام‌رسان‌های محبوب که دارای استیکرهای مخصوص خودشان هستند، واتس اپ هنوز این ویژگی را ندارد و با توجه به گفته فیسبوک در آینده‌ای نزدیک این پیام‌رسان پرکاربر هم شاهد استیکرهای خودش خواهد ...

برخلاف خیلی از پیام‌رسان‌های محبوب که دارای استیکرهای مخصوص خودشان هستند، واتس اپ هنوز این ویژگی را ندارد و با توجه به گفته فیسبوک در آینده‌ای نزدیک این پیام‌رسان پرکاربر هم شاهد استیکرهای خودش خواهد بود. اگرچه هنوز تاریخ دقیقی مشخص نشده ولی اطلاعات - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سرخرود استان مازندران - لو رفته از بتا - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سرخرود استان مازندران - جدید واتس‌اپ نشان می‌دهند که این اپ یک قدم به داشتن استیکرها نزدیک‌تر شده است.

در نسخه آزمایشی 2.18.218 واتس اپ پیش‌نمایشی از دو استیکر پک با نام‌های Bibimbap Friends و Unchi & Rollie وجود دارد که البته کاربران همچنان نمی‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. اکانت توییتر WABetainfo که این عکس را لو داده، در ادامه گفته وقتی فروشگاه استیکرهای واتس آپ با استیکرهای جدید آپدیت می‌شود، یک نقطه سبز رنگ نیز بالای آیکون + ظاهر خواهد شد.

این اولین بار نیست که واتس اپ در بتا اپ خود به استیکرها اشاره می‌کند و تقریبا یک ماه پیش نیز آن‌ها Sticker Reaction را معرفی کردند. با توجه به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سرخرود استان مازندران - نسخه‌های آزمایشی قبلی واتس اپ برنامه دارد تا استیکرها را در زیرشاخه‌های عشق (Love)، ناراحتی (Sad)، تعجب (Wow)، خنده (Lol) دسته‌ بندی کند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سرخرود استان مازندران

بنابراین اگر روی Love کلیک کنید، استیکرهای عاشقانه به نمایش درمی‌آیند. این ویژگی (دسته‌بندی استیکرها) Sticker Reaction نام دارد. احتمالا در زمان عرضه آن - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سرخرود استان مازندران - به نسخه نهایی، تعداد این دسته‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

چون فیسبوک مسنجر و واتس اپ هر دو در اختیار کمپانی فیسبوک قرار دارند، ممکن است - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سرخرود استان مازندران - در آینده شاهد استیکرهای مشترک بین این دو پیام‌رسان نیز باشیم.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سرخرود استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone