🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33310.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

توکن رسمی یوونتوس برای طرفداران در راه است

یوونتوس، قهرمان هفت دوره پیاپی «سری آ» ایتالیا که از قدیمی ترین و پرطرفدارترین باشگاه های فوتبال دنیا محسوب می شود، از ارائه توکن مبتنی بر بلاکچین برای ۳۴۰ میلیون هوادار خود در سراسر دنیا ...

یوونتوس، قهرمان هفت دوره پیاپی «سری آ» ایتالیا که از قدیمی ترین و پرطرفدارترین باشگاه های فوتبال دنیا محسوب می شود، از ارائه توکن مبتنی بر بلاکچین برای ۳۴۰ میلیون هوادار خود در سراسر دنیا خبر داده است.

باشگاه ایتالیایی به منظور راه اندازی «توکن طرفداران رسمی یوونتوس» - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - با یک کمپانی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - فعال در حوزه بلاکچین به نام Socios همکاری کرده و آنها را از طریق سیستم «ارائه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - توکن طرفدار» (FTO) توزیع - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - خواهد کرد.

هدف مسئولان یووه از اینکار ساماندهی طرفداران، تعامل بیشتر با تیم، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - مشارکت هرچه بیشتر هواداران غیراروپایی این باشگاه در نظرسنجی ها و در نهایت ایجاد تجربه ای بهتر برای آنها است. تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر منجیل استان گیلانتوکن های طرفداری یوونتوس را می توان در پلتفرم Socios با ارز CHZ$ مبادله کرد. این تیم در آینده اپلیکیشنی را هم ارائه خواهد کرد که به هواداران اجازه می - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - دهد با استفاده از توکن در رای گیری های باشگاه شرکت کرده، صدایشان را به گوش مسئولان تیم رسانده و ارتباط قوی تری را با تیم مورد علاقه شان برقرار سازند.

توکن طرفداری یوونتوس در اوایل ۲۰۱۹ از راه می رسد اما هنوز در مورد میزان سرمایه ای که از این طریق جمع آوری می شود یا چگونگی سازماندهی آن اطلاعاتی ارائه نشده است. «جورجیو ریچی»، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - مدیر ارشد درباره این پروژه گفته است:

ما در رابطه با نوآوری و فناوری همیشه رویکردی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - دقیق و فعال داشته ایم و با همکاری Socios فرصت مشارکت بیشتر با باشگاه از طریق روشی پیشرفته را برای کاربران فراهم می کنیم.

اخیرا باشگاه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - های بزرگ دیگری استفاده از فناوری بلاکچین برای برقراری ارتباط بیشتر با هواردان را در دستور کار قرار داده اند. برای مثال دو هفته قبل باشگاه فرانسوی و متمول PSG برنامه های خود برای ارائه توکن با همکاری Socios را رسانه ای کرد. علاوه بر این لیورپول نیز از همکاری خود با TigerWit، اپ داد و ستد مبتنی بر بلاکچین خبر داده است.

چندین باشگاه معروف انگلیسی از جمله نیوکاسل، ولورهمپتون ،کاردیف، و تاتنهام نیز نسبت به داشتن توکن های اختصاصی علاقه نشان داده یا با پلتفرم‌های رمزنگاری و بلاکچین قرارداد امضا کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone